با حضور مسئولان:

تجلیل از بانوان قهرمان تیم های فوتسال لیگ برتر و کونگفو کهگیلویه وبویراحمد

از بانوان قهرمان تیم های فوتسال لیگ برتر جوانان و کونگفو کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد .

تجلیل از بانوان قهرمان تیم های فوتسال لیگ برتر جوانان و کونگفوبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،در آئینی و با حضور احمدی استاندار و علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمداز قهرمانان بانوان تیم های فوتسال لیگ برتر جوانان کشور و کونگفو استان  تجلیل شد .

سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمدضمن تبریک دهه کرامت و ولادت باسعادت امام رضا (ع) از حمایت های  استاندار استان از حوزه ورزش و جوانان تقدیر کرد .

علوی به نکات قوت و ضعف ورزش استان اشاره و از تلاش های هیات های استانی در رشد و ارتقای ورزش استان در کشور تقدیر کرد و افزود:با حمایت مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ورزش کهگیلویه وبویراحمد شاهد ارتقای جایگاه ورزش استان در کشور بوده ایم .

مدیر کل ورزش و جوانان استان از ارتقای سرانه فضای ورزشی و ورزشکاران سازمان یافته استان از سال 1395تاکنون خبر د اد و گفت :در سال 1395 تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان 13هزار نفر بود که از این تعداد سهم ورزش بانوان 4هزار نفر بود.

وی ادامه داد:این رقم در سال 1396 به 19هزار نفر رسید که از این تعداد 6900 نفر سهم بانوان ورزشکار بود.

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از نگاه مثبت دولت به توسعه ورزش شهری و روستایی و احداث 50 خانه روستایی در روستاهای استان خبر داد و گفت :از محل فصل پنج هیات های استانی اعتبارات لازم به هیات ها تخصص یافته و این مهم می تواند زمینه رشد و ارتقای ورزش استان را فراهم کند .

وی ضمن تاکید بر حمایت ورزش استان از فعالیت های بانوان ،از حضور تعدادی از بانوان ورزشکار استان در تیم های ملی و بازیهای آسیایی 2018 جاگارتای اندونزی خبر داد.

انتهای پیام/غ

تجلیل از بانوان ورزشکار برتر استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار