سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شاهرود:

ایجاد ناامیدی در جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم به‌نظام می‌شود

محمد کرم محمدی گفت: دشمنان نظام در اهداف بلندمدت خود تضعیف سرمایه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌اند و ایجاد ناامیدی در جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم به‌نظام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود در آیین تکریم و معارفه بخشدار بسطام گفت: دشمنان نظام در اهداف بلندمدت خود تضعیف سرمایه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌اند و ایجاد ناامیدی در جامعه باعث بی‌اعتمادی مردم به‌نظام می‌شود.

وی افزود: دشمن با پاشیدن بذر ناامیدی می‌خواهد تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند و از آنجا که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند به دنبال تحریم و فشارهای اقتصادی است تا از این طریق ناامیدی و بی‌اعتمادی را در جامعه تزریق و بین مردم و نظام گسست ایجاد کند.

فرماندار شاهرود تصریح کرد: مردم نباید احساس کنند که مدیران افراد کم‌کاری هستند زیرا این امر تبعات اجتماعی زیادی همراه خواهد داشت و باعث ناکارآمد جلوه دادن نظام می‌شود بنابراین علیرغم تلاش مردم، مسئولان نیز از هیچ تلاشی در راستای ارائه خدمات به جامعه فروگذار نکنند.

محمد کرم محمدی گفت: منکر مشکلات اقتصادی مردم نیستیم اما تنها راه برون‌رفت ما از این معضلات همراهی مردم و مسئولان است، درست در شرایط جنگ تحمیلی که مردم با تمام دارایی خود به سر صحنه آمدند امروز نیز کم از جنگ نظامی نیست و باید وحدت اساس کار ما باشد.

انتهای پیام / ق

آیین تکریم و معارفه بخشدار بسطام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.