اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد ملی است

استاندار سمنان گفت: اقتصاد مقاومتی بعنوان نسخه شفابخش اقتصاد ملی در شرایط جنگ اقتصادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی درباره طرح های اشتغال آفرینی، ظرفیت های گردشگری در بازار نوین ایجاد شغل و بهره گیری از توان بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام عمرانی استان سمنان تصمیم گیری کردند.

سید شهاب الدین چاوشی استاندار سمنان در این نشست گفت: اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفابخش اقتصاد ملی در شرایط جنگ اقتصادی است.

وی اظهار داشت: با دستورالعمل ها و قوانین و مقررات مرسوم دوره صلح نمی توان با این دشمنی ها مقابله کرد و به اقدام ابتکاری و ریسک پذیری مسئولان با حمایت نهادهای نظارتی نیاز داریم.

استاندار سمنان افزود: در حالیکه استکبار جهانی با تمام ابزار سیاسی و اقتصادی در پی القاء یاس و ناامیدی به جامعه و ناکارامد جلوه دادن ارکان نظام و دولت است.

سید شهاب الدین چاوشی تصریح کرد: باید این ظرفیت و آگاهی مردم در بی اعتنایی به خواست دشمنان را به رغم وجود مشکلات اقتصادی متعدد قدر بدانیم و برای رفع مشکلات معیشتی مردم به دنبال راه حل های ابتکاری در راستای ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری بعنوان اصلی ترین مشکل جامعه باشیم.

وی گفت: 42 دستگاه دولتی و نهاد انقلابی و ارگان فرهنگی، مستقیم و غیر مستقیم در بخش گردشگری مسئولیت دارند ولی چون اقدامات هر یک بصورت درون سازمانی برنامه ریزی واجرا می شود و هیچگونه همگرایی استانی در ان دیده نمی شود، نتیجه اثر بخش آن به چشم مردم نمی آید.

انتهای پیام / ق

ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری به عنوان اصلی ترین مشکل جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار