سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۲ هزار دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های قزوین

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، ۲ هزار دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های قزوین نصب شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حمید پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: در ۹ ماه امسال ۴۰۰ دستگاه و سال گذشته هزار و ۶۰۰ کنتور هوشمند بر چاه‌های قزوین نصب شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: سیاست آب منطقه‌ای استان در سال جاری نصب هزار دستگاه کنتور هوشمند بود که نصب ۶۰۰ دستگاه بر چاه‌های استان باقی مانده است.

پویا با اشاره به انسداد چاه‌های غیرمجاز استان، افزود: هزار و ۷۰۲ حلقه چاه غیرمجاز در استان وجود داشت که هزار و ۶۷۳ مورد آن با همکاری دستگاه قضایی مهر و موم شد و ۲۹ حلقه آن‌ها اصلاً قابل انسداد نیست.

وی اضافه کرد: چاه‌های مجاز استان نیز هزار و ۱۸۸ حلقه بوده است که برای ۲۱۷ حلقه حکم قطعی انسداد صادر شده است و ۱۴۳ مورد مسدود شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: همچنین در سال جاری، برق ۴۴۱ چاه کشاورزی و ۵۴ حلقه چاه واحد‌های دام و طیور که برداشت‌های بی رویه و غیرمجاز داشته اند، قطع شد.

پویا افزود: اعمال سیاست ممنوعیت کشت برنج با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اجرای دستورالعمل کاهش ۳۰ درصدی مصرف آب فضای سبز و برنامه ریزی با صدا و سیما برای اطلاع رسانی از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در زمینه مقابله با کم آبی در استان هستند.

انتهای پیام/

نصب ۴۰۰ دستگاه کنتور هوشمند بر چاه‌های قزوین در سال جاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.