سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسویه حساب با عراق و زهر چشم از سعودی‌ها در آل‌مکتوم

تیم ملی فوتبال ایران، امشب باید در دیداری انتقامی و در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم عراق برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم می‌روند، اینبار در آل مکتوم. ۱۴۵۴ روز قبل در کانبرا با گزارش پیمان یوسفی شکست خوردیم و گریه کردیم، اما امیدواریم امشب با صدای محمدرضا احمدی پس از بازی خوشحالی کنیم و به هوا بپریم.

توی دروازه. توی دروازه. توی دروازه. رضا قوچان نژاد. ایران ۳ عراق ۳. ایران قصد حذف شدن نداره، ایران نمی‌خواد حذف بشه. ایران ۱۰ نفره همچنان ادامه میده. ایران ۳ عراق ۳.

کمتر فوتبالدوست و عاشق ایرانی بود که با گل دقیقه ۱۱۸ رضا قوچان نژاد و گزارش پیمان یوسفی از کانبرا استرالیا، گریه اش نگرفته باشد. تیم ملی فوتبال کشورمان با مربیگری کی روش عملکرد فوق العاده‌ای داشت و شاید، شاید اگر بنجامین ویلیامزی وجود نداشت، یوز‌های کشورمان طلسم قهرمان نشدن در آسیا را ۴ سال پیش می‌شکستند. پسران با غیرت ایران زمین در سال ۲۰۱۵ پس از کسب سه پیروزی و ۹ امتیاز راهی مرحله حذفی شدند، اما کانبرا، سرزمین نابودی آرزو‌ها و عاشقان تیم ملی شد.

هر چند در آن مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و یک بر صفر پیش افتادیم، اما اشتباه مهرداد پولادی در برخورد با جلال حسن و سخت گیری و اشتباه ویلیامز استرالیایی سبب حذف مقابل تیم بی تکنیک و چغر عراق شد. شایسته بودیم، اما برنده نشدیم. قصد حذف شدن نداشتیم، اما کنار رفتیم. حالا، اما دوباره بلند شدیم. گرد و خاک‌ها را پاک کردیم و آماده ایم برای یک دوئل تازه. دوئل با حریف‌ها و حتی بنجامین ویلیامز روزگار.

بزرگترین موفقیت ما زمین نخوردن نیست. بزرگترین افتخار وقتی شکل می‌گیره که بعد از هر بار زمین خوردن بلند میشیم و به راهمون ادامه میدیم. ۴ سال قبل با بنجامین ویلیامز زمین خوردیم، اما شاگردان کی روش و مرد پرتغالی آماده اند تا انتقام بگیرند و طلسم شکنی کنند، طلسم ۴۳ سال قهرمان نشدن.

امشب، شب ایرانی هاست. شب شکست عراق و انتقام. تیم ملی باید در ورزشگاه آل مکتوم از عراق بگذرد و زهر چشمی از سعودی‌ها بگیرد. سبزپوشانی که خیال قهرمانی دارند و فکر می‌کنند به راحتی جام را بالای سر می‌برند، اما بازیکنان تیم ملی در صدد هستند تا با عراق تسویه کنند و در آل مکتوم از سعودی‌ها زهر چشم بگیرند.

تیم ملی ایران پس از ۲ پیروزی مقابل یمن و ویتنام امشب مقابل عراق قرار می‌گیرد که در ۲ مسابقه گذشته خود به پیروزی رسیده است. ۲ تیم محروم و مصدومی ندارند، اما کی روش در صدد انتقام و تسویه حساب با شیر‌های بین النهرین (لقب تیم ملی فوتبال عراق) است، زیرا یکی از باخت‌هایی که همیشه در ذهن مرد پرتغالی باقی می‌ماند. جام ملت‌های ۲۰۱۵ و نبرد کانبرا است.


بیشتر بخوانید:

تحلیل فنی دیدار ایران در مقابل عراق/ شناسایی وحشتناک‌ترین حریف یوز‌های پارسی

نگاهی به‌ ترین‌های دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

تمام احتمالات دیدارهای دور حذفی جام ملت ها/ جدال ایران و عربستان در خاک امارات!


انتهای پیام/

ایران - عراق/ نبرد انتقامی در آل مکتوم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
نرجس
۱۸:۰۳ ۲۶ دی ۱۳۹۷
ببرید پسرای باغیرت ایران زمین باجام برگردین
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۷
امیدوارم بازی را ببریم تیم ملی افتخار ملی کی روش مربی عالی برای تیمش هست ایشالله بازی را از عراق ببریم
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۶ دی ۱۳۹۷
انشالله برنده میشیم
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۶ دی ۱۳۹۷
باید ببریم.باید. روی این سعودی های سوسمارخور رو کم کنیم