سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه فجر ۲۴ طرح کشاورزی در اشنویه به بهره برداری می‌رسد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشنویه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۴ طرح کشاورزی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سید انورحسینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشنویه با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ضمن تبریک ‏این ایام فرخنده، اظهارکرد: کل اعتبارات هزینه شده برای اجرای  پروژه­ ها بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، تسهیلات کم­ بهره و آورده شخصی بهره بردران است.

حسینی با اشاره به اهمیت ونقش مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی افزود: از این تعداد پروژه ها، ۲۲ پروژه مربوط به زیربخش آب و خاک شامل ۳۵ هکتار آبیاری قطره­ای، ۲۱ هکتار آبیاری بارانی و ۱۰ هکتار آبیاری کم­فشار با اعتباری بالغ بر ۶۸۹ میلیون تومان­، پوشش کانال بتنی روستای کانی کیسل به طول ۴۵۰ متر با سرمایه­گذاری ۱۰۰ میلیون تومان و پروژه پوشش کانال بتنی روستای شیخان به طول ۳۰۰ متر با سرمایه گذاری ۷۰ میلیون تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشنویه گفت: یک پروژه نیز مربوط به زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی شامل یک واحد سردخانه با ظرفیت ۲۵۰۰ تن با صرف اعتبار ۳ میلیارد تومان در شهر نالوس است.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ­ یک واحد پرواربندی بره در روستای شیخ عثمان با تصویب ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تسهیلات اعتباری اشتغال روستایی و عشایری در این ایام به زمین زده می‌شود.

حسینی همچنین خاطرنشان کرد: در جریان افتتاح طرح‌های فوق الذکر برای ۳۲ نفر ‏اشتغالزایی مستقیم و ۱۰۵ نفر اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد شده و ۱۴۱ خانوار نیز از عواید اجرای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح طرح های جهاد کشاورزی در اشنویه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.