سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار زرند تاکید کرد؛

لزوم هوشیاری بیشتر نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز

فرماندار زرند در آخرین جلسه کمیسیون سرقت شهرستان، بر لزوم هوشیاری و آماده باش بیش از پیش نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان فرماندار زرند در آخرین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت شهرستان زرند در سال جاری گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و خسارات و مشکلاتی که در پی خشکسالی‌های اخیر به محصول پسته و درآمد شهرستان وارد شد، مسئولین موظف هستند به مسائل معیشتی و مهار آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در اکثر شهر‌ها با توجه به موقعیت جغرافیایی آنها، زمینه بسیاری از جرائم و آسیب‌ها وجود دارد، ولی با آموزش و فراهم نمودن فرصت‌های شغلی می‌توان از بروز بسیاری از آن‌ها جلوگیری بعمل آورد.

خنجری با اشاره به تلاش و زحمات شبانه روزی همه مسئولین دستگاه‌های انتظامی و امنیتی بالاخص نیروی زحمتکش انتظامی در سال جاری جهت برقراری نظم و امنیت، تاکید کرد: نیروی انتظامی باید در ایام تعطیلات نوروز ضمن هوشیاری و آمادگی بیش از پیش، گشت‌های گسترده‌تر و قوی تری در سطح شهرستان داشته باشد تا همشهریان با آسوده خاطر و آرامش مضاعفی تعطیلات خود را سپری نمایند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با تلاش‌های مستمر و شبانه روزی بستر آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند، اما پرداختن به بحث فرهنگ سازی، آموزش و آگاهی مردم در زمینه نگهداری از اموال خود باعث خواهد شد تا سارقین نتوانند به اهداف خود برسند.

درادامه جلسه رئیس پلیس پیشگیری شهرستان نیز، نکات امنیتی در خصوص جلوگیری از سرقت ارائه و گفت: همکاری مردم و آموزش به آن‌ها درخصوص نحوه صحیح نگهداری از اموال، کمک بسیار بزرگی به نیروی انتظامی وکاهش آمار رشد انواع سرقت‌ها می‌باشد.

سرگرد پور سلطانی بیان داشت: از آنجا که سامانه "پلیس ۱۱۰" در مرکز استان مستقر شده است، شهروندان زمانی که با این شماره تماس می‌گیرند سعی کنند آدرس دقیق وقوع جرم را اعلام تا وقفه‌ای در ارائه خدمت رخ ندهد.
انتهای پیام/ح

هوشیاری پلیس در ایام تعطیل نوروز

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.