بم، پایلوت حریم و پاکسازی راه های استان کرمان

مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: نوروز امسال در تمام راه‌های استان کرمان طرح حریم پاک اجرا می شود و شهرستان بم به عنوان پایلوت حریم و پاکسازی راه‌ها انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید علیخانی مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: استان کرمان یکی از استان‌های مهم حمل و نقل کشور است و سال گذشته ۲۹ میلیون تن بار از جاده‌های استان کرمان عبور کرده است.

وی افزود:ایمنی محور‌ها یکی از اهداف جدی این اداره است و در این راه برای حریم ایمنی و پاک سازی جاده‌ها نسبت به علائم و عملیات راهداری استفاده میشود.

سید علیخانی گفت :امروزه ایمنی و حریم جاده‌ها بسیار مهم است در تردد جاده‌ای طرح حریم پاک با هماهنگی دستگاه‌های زیر ربط، پلیس راه منابع طبیعی، محیط زیست ،نیروی انتظامی در نوروز امسال در تمام راه‌های استان کرمان اجرا میشود و شهرستان بم به عنوان پایلوت حریم و پاکسازی راه‌ها انتخاب شده است.

سید علیخانی گفت:این طرح در نوروز امسال برای ایمنی مسافران نوروزی انجام میشود و تا پایان سفره‌های نوروزی به صورت جدی ادامه دارد این طرح در محور‌های اصلی و پر تردد راه‌های استان کرمان انجام خواهد شد.

وی گفت: امسال گشت صیانت از حریم راه‌های استان با همکاری نیروی انتظامی و گشت زنی راه‌ها انجام خواهد شد و هر گونه تعرض و خلل در راه‌های استان با برخورد قضایی روبه رو خواهد شد.

انتهای پیام/ی

جاده ها در عید باید ایمنی مطلوبی داشته باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار