نصب ۱۳ دوربین در مبادی زرند

۱۳ عدد دوربین در مبادی مختلف شهر‌های ریحانشهر؛ خانوک و یزدان شهر تا پایان سه ماهه سال آینده در این شهرستان‌ها نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  اهتمام جدی شورای تامین زرند جهت نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان، جلسه‌ای با حضور اعضای شورای تامین و بخشداران به ریاست حبیب الله خنجری فرماندار تشکیل شد.

فرماندار و رئیس شورای تامین زرند در همایش شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان با اشاره به لازم الاجرا بودن مصوبه شورای تامین زرند افزود: دهیاری‌ها موظفند نسبت به نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی روستا‌ها اقدام کنند.

وی افزود:در همین راستا و پیگیری مصوبه یاد شده، در جلسه فوق که با حضور شهرداران زرند، خانوک، یزدانشهر و ریحانشهر نیز همراه بود، بر لزوم نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر‌ها جهت بالا بردن ضریب امنیتی، شناسایی مجرمین احتمالی، کنترل و نظارت بر ترافیک سطح شهر‌ها تاکید شد.

خنجری با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت یک امر مهم می‌باشد چرا که مستقیماً با آسایش و رفاه همشهریان در ارتباط است، افزود: مشارکت مردم در جهت کاهش سرقت‌ها و افزایش ضریب امنیت امری ضروری است که باید به آن‌ها توجه ویژه کرد.

دادستان عمومی و انقلاب زرند نیز گفت: هنگامی که هزینه‌هایی در خصوص برقراری امنیت داشته باشیم، قطعاً تنیجه آن رسیدن به سرمایه خواهد بود.

سید مهدی قویدل به نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: گرچه نصب دوربین در مبادی مختلف روستا‌ها و شهر‌ها میسر و مقرون به صرفه نیست، اما بخشداران و شهرداران تلاش کنند با استفاده از توان و ظرفیت بالقوه دهیاران در روستا‌ها و مغازه داران و کسبه در شهرها، جهت همکاری و نصب دوربین اقدام کنند.

دادستان زرند با بیان اینکه در زمینه ارتکاب جرم باید به بحث پیشگیری، شناسایی و ارزیابی توجه ویژه‌ای شود، اظهار داشت: همکاری اقشار مختلف مردم با نیرو‌های انتظامی و امنیتی شهرستان تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت امنیت شهرستان دارد.

همچنین مقرر شد:، شهرداری‌های زرند، ریحانشهر، خانوک و یزدانشهر، مجموعاً بیش از ۱۳ عدد دوربین در مبادی مختلف شهر‌های خود تا پایان سه ماهه اول سال آینده، نصب کنند.
انتهای پیام/ی

همکاری اقشار مختلف مردم با نیرو‌های انتظامی و امنیتی در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار