سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی‌ دستگاهها در نقش مدعی العموم

رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام محمود محمدی در آئین افتتاحیه هفتمین گردهمایی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی و فرهنگی‌های حوزه‌های قضائی سراسر استان کرمان در زرندکه در هتل فرهنگیان زرند برگزار شد با اشاره به اینکه زرند به یک قطب بزرگ صنعتی در کشور تبدیل شده است، گفت:اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در شهرستان زرند صورت پذیرفته است که با اشتغال زائی که صورت می‌پذیرد امیدواریم آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری ظهور و بروز می‌کند کاهش یابد.

وی مردم شهرستان زرند را مردمی ولایی، مومن و متعهد به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در سفری که سال ۸۴ به این شهرستان داشتند مردم این دیار را مردمی پرتلاش، مومن و شهید پرور و پرشور در محافل فرهنگی و مذهبی معرفی نمودند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها قلب تپنده هر دستگاهی می‌باشند، بیان داشت: ویژگی خلاقیت در کارشناسان و مسئولان روابط عمومی است که منجر به ارتقای روز افزون سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها چشمان بینا و نقاد سازمان هستند، گفت:روابط عمومی‌ها نقش وکیل مدافع در بین مردم و نقش مدعی العموم در داخل سازمان‌ها را برعهده دارند.

وی تاکید کرد:کارشناسان و مسئولان روابط عمومی از بین بهترین کارمندان گلچین می‌شوند، زیرا مسئولیت بسیار خطیری برعهده آن‌ها می‌باشد و بایستی در وضعیت کنونی که دشمن هجمه‌های سنگینی علیه جمهوری اسلامی در جهت ناکارآمد جلوه نشان دادن اقدامات نظام بکار بسته است به صورت هوشمندانه مقابله نماید و با اطلاع رسانی دقیق دستاورد‌های انقلاب در مقابل این توطئه‌ها و دسیسه‌ها ایستادگی نماید.

این مقام قضائی گفت:در شرایطی که بحث شبیح خون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و رخنه و نفوذ فرهنگی مطرح است مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها در صف اول مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و نقش برجسته وکلیدی ایفا می‌کنند.

وی در خطاب به مسئولان فرهنگی و روابط عمومی‌های دادگستری استان کرمان افزود: بایستی با خلاقیت، سرعت و دقت درکار‌ها در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند نیزگفت:روابط عمومی یک جاده دو طرفه است از یک سو بایستی خدمات دستگاه‌ها برای مردم تبیین گردد و از طرف دیگر نتایج افکار سنجی‌های مردمی را به اطلاع مدیران دستگاه‌ها برسانند.

انتهای پیام/ح

روابط عمومی درنقش مدعی العموم است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.