سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس:

وضعیت تولید در لرستان نامناسب است/ کارخانه پارسیلون به یک غده سرطانی تبدیل شده است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب تولید در لرستان گفت: پارسیلون به یک غده سرطانی در خرم‌آباد تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا ملکشاهی‌راد، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: قبل از ورود آقای وزیر به لرستان به وی زنگ زدم و گفتم ورودش به استان لرستان به‌گونه‌ای باشد که با صنعتگران ملاقات داشته باشد.

ملکشاهی راد افزود: همه به دنبال این هستیم که رونق تولید صورت بگیرد، اشتغال ایجاد و در تولیدکننده نیز انگیزه ایجاد شود تا در نهایت میزان رضایتمندی مردم افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: گاهی گزارش‌ها گمراه کننده است مثلاً این گزارشی که آقای صفی‌خانی مدیر کل صنعت معدن لرستان ارائه داد، چون فقط نیمه پر لیوان را نشان می‌دهد این ذهنیت را برای آقای وزیر ایجاد می‌کند که لرستان مشکلی ندارد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با بیان اینکه واقعیت این است که وضعیت تولید ما وضعیت نامناسبی است، بیان کرد: یک گروه تخصصی تشکیل دهید تا به تک‌تک کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان لرستان سرکشی کند و گزارش کار ارائه دهد.

ملکشاهی با تأکید بر اینکه همه به‌دنبال تحول واقعی در استان هستیم، گفت: این که تولیدکننده‌ای بگوید می‌خواهم از این استان بروم خیلی ناگوار است ما نباید آن‌ها را از دست بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه پارسیلون هنوز تعیین‌تکلیف نشده و اصلاً به یک غده سرطانی در خرم‌آباد تبدیل شده‌است، هم‌چنین وضعیت چرم و پوست هنوز مشخص نشده، یخچال سازی هم‌چنان رونق پیدا نکرده و حدود ۱۲ سال است که کارخانه سیمان‌سازی ما تعیین‌تکلیف نشده و معلوم نیست سهام‌دارش کیست؟

انتهای پیام / ر

کارخانه پارسیلون به یک غده سرطانی در خرم‌آباد تبدیل شده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.