سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مصرف گاز در خراسان رضوی

رئیس امور توزیع و اندازه‌گیری گاز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا حجم مصرف گاز در هفته آخر آبان ماه در استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدمحمدجواد کوچک‌ زاده رئیس امور توزیع و اندازه‌گیری گاز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا حجم مصرف گاز در هفته آخر آبان ماه در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافت.

او ادامه داد: آبان ماه امسال یک میلیارد و ۱۹۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان رضوی مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۰ میلیون مترمکعب بیشتر شده است.

رئیس امور توزیع و اندازه‌گیری گاز شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۳۲۱ میلیون مترمکعب گاز ظرف هفت روز آخر آبان ماه  تحویل بخش‌های مختلف مصرف در سطح خراسان رضوی شد. این رقم نیز در مقایسه با حجم مصرف گاز نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

کوچک‌ زاده افزود: ظرف هشت ماه قبل امسال هفت میلیارد و ۲۶۲ میلیون مترمکعب گاز در سطح خراسان رضوی به بخش‌های مختلف مصرف این نوع سوخت تحویل داده شده است.

او ادامه داد: همزمان با نفوذ جریانات سرد شمالی از ۲۹ آبان ماه دمای حداقل شبانه هوا در اکثر نقاط خراسان رضوی به میزان چشمگیری کاهش یافته به طوری که در اکثر نقاط استان به کمتر از صفر درجه و در نواحی سردسیر کوهستانی به کمتر از ۱۰ درجه سلسیوس زیر صفر رسیده است.

 
انتهای پیام//ف.س

 

مصرف گاز در خراسان رضوی افزایش یافت

برچسب ها: سوخت ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.