سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحاد و همبستگی ملت ایران توطئه‌ دشمنان را خنثی کرده است

عضو شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: اتحاد و همبستگی ملت ایران در همه میدان‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

فاطمه رضوانی عضو شورای اسلامی شهر بردسکن در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به رویداد مهم سیاسی کشور در دوم اسفندماه گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای اتحاد و همبستگی ملت را به رخ جهانیان خواهد کشاند.
 
او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات حقیقت عظیمی است که حضور مردم را در صحنه نشان می دهد و یکی از پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: شرکت در انتخابات دوم اسفند تجدید میثاق ملت ایران، با شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نظام اسلامی را بیمه می‌کند.
 
عضو شورای اسلامی شهر بردسکن با اشاره به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: بانوان در دفاع از ارزش‌های اسلام در مقابل استکبار جهانی کوتاه نیامده و همواره نقش موثری در همه میدان‌ها داشته اند.
 
رضوانی افزود: هویت بخشی به زن مسلمان ایرانی، عدالت اجتماعی، ارتقا جایگاه مقام زن در این نظام معنا و مفهوم یافته و لذا بانوان بردسکن با حضور حداکثری در انتخابات فردا جهت حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از ولایت فقیه در عین اتحاد و همبستگی، گام بر خواهند داشت.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.