فقط سه نفر از ۲۰ نفر راه یافته به مجمع به میثاق خود عمل نکرده‌اند

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از ۲۰ نفر راه یافته به مجمع فقط آقایان شریف، صاحبی و کفشکنان به میثاق خود عمل نکرده‌اند.

فقط سه نفر از 20 نفر راه یافته به مجمع به میثاق خود عمل نکرده‌اندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا ترقی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی در خصوص فرایند انصراف نامزد‌هایی که در فرایند بررسی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب قرار گرفته‌اند، گفت: بخشی از ۵۰ نامزدی که مورد بررسی قرار گرفتند امتیاز کافی را برای ورود به مجمع عمومی به‌دست نیاوردند که اکثر آن‌ها انصراف و از ادامه فعالیت انتخاباتی امتناع کردند.
 
او ادامه داد: از تعداد ۲۰ نفری که به مجمع عمومی راه پیدا کرده بودند و پس از بررسی و رأی مجمع در لیست پنج نفره قرار نگرفتند، متاسفانه چند نفر معدود به میثاق خود پایبند نبوده و مهم‌ترین شاخص نماینده اصلح را که پایبندی به عهد و پیمان است را نقض کردند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: در مراسم تجلیل از نامزد‌های انصرافی مقرر شد، نامزد‌های انصرافی که سرمایه‌های فکری و ارزشمند شناخته شده و دارای نوآوری‌های مفید برای شهر و کشور هستند به‌عنوان کمیته اندیشه‌ورز و شورای مشورتی منتخبین و شورای ائتلاف، به همکاری خود با شورا ادامه دهند.

ترقی در رابطه با اسامی نامزد‌هایی که انصراف داده‌اند، افزود: از ۲۰ نفر راه یافته به مجمع فقط آقایان شریف، صاحبی و کفشکنان به میثاق خود عمل نکرده‌اند.

 پیش از این شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب خراسان رضوی با صدور بیانیه شماره هفت خود اعلام کرده بود: «به اطلاع مردم فرهیخته و انقلابی و همیشه در صحنه مشهد و کلات می‌رساند که نامزد‌های لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، صرفا نامزد این ائتلاف بوده و قرار دادن اسامی آن‌ها در لیست‌های دیگر بدون مجوز و رضایت نامزد‌ها اقدامی غیراخلاقی بوده و نقض رقابت سالم انتخاباتی است.»
 
منبع:فارس
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.