سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنرواره عاشورایی کرمان به تعویق افتاد

در پی شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت هشدار و لزوم حفظ سلامتی هنرمندان، برگزاری دومین هنرواره عاشورایی کرمان به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با در نظر گرفتن وضعیت شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن استان کرمان در وضعیت هشدار و لزوم حفظ سلامتی هنرمندان شرکت کننده، برگزاری دومین هنرواره عاشورایی کرمان به تاریخ دیگری که متعاقباً اطلاع رسانی می شود، موکول شد.

پیش از این قرار بود، در آستانه فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، دومین هنرواره عاشورایی کرمان به همت شهرداری کرمان و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان برگزار ‌شود.

مقرر شده بود که این رویداد فرهنگی و هنری با حضور مجتبی مجلسی و حامد مغروری از اساتید برجسته کشوری با هدف بهره مندی از ظرفیت‌های واقعه کربلا در زمینه خلق آثار تجسمی در زمینه پوستر و بیرق با موضوع ایده یابی، تکنیک‌های اجرا و کامپوزیت نهایی( ترکیب کار و فرم تصویر یا خلق اثر نهایی) در زمینه حماسه عاشورا انجام شود که با شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن اسان کرمان در وضعیت هشدار به منظور حفظ سلامتی هنرمندان این آئین به تعویق افتاد.

انتهای پیام/ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.