سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی دو هفته‌ای غار کتله خور در استان زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، غار کتله خور تا دو هفته تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: با توجه به بازدید زیاد علاقمندان از این مجموعه گردشگری و به منظور سلامت هموطنان، بازدید گردشگران به علت شیوع کرونا ویروس از غار کتله خور تا دو هفته آینده انجام نمی‌شود.

ارجمند گفت: از ۱۴ اسفندماه ۱۳۹۸ هیچ گردشگری در ویلا‌های اقامتی غارکتله خور و روستای گرماب پذیرش نشده و تا مساعد نشدن شرایط از لحاظ حفظ سلامت همشهریان و مسافران این امکان وجود نخواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین غار‌ها دارای محیط سرد و مرطوب هستند و با توجه اینکه ویروس کرونا در محیط سرد عمر و ماندگاری بیشتری دارد و همچنین وجود خفاش‌ها، حضور گردشگران و غارنوردان در غار‌ها می‌تواند به شیوع یا تداوم ویروس کرونا در دوره‌های بعد کمک کند.
 
ارجمند گفت: از گردشگران و هم استانی‌ها درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی برای بازدید از این مجموعه گردشگری به کتله خور سفر نکنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: برای مقابله ویروس کرونا، اجرای اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرارگرفته است و کلیه مجموعه‌ها و اماکن گردشگری هر روز ضدعفونی می‌شوند و مورد بازرسی قرار می‌گیرند. 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.