همکاری پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری زنجان با دانشگاه بوخوم آلمان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری زنجان با دانشگاه بوخوم آلمان همکاری پژوهشی خواهند داشت.

ارجمند مدیر کل میراث فرهنگی زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، پژوهشکده باستان شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با دانشگاه بوخوم آلمان همکاری پژوهشی خواهند داشت.

ارجمند با اشاره به ظرفیت‌های علمی همکاری ایران و آلمان اظهار کرد: همکاری پژوهشی بین بنیاد علمی و پژوهشی آلمان (DFG) و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، در خصوص مناطق معدن کاری فلات مرکزی بین راهبرد‌های اقتصادی و اجتماعی منعطف و ارزشمند انجام می‌شود.

ارجمندافزود: یکی از موضوعات حائز اهمیت و اولویت‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را تهیه نقشه باستان شناسی است و این بنیاد به شکل مستقل از برنامه‌ها و اولویت‌های سیاسی، منطقه‌ای و موضوعی عمل می‌کند.

او اظهار کرد: این تفاهم نامه برای بهره مندی حداکثری از ظرفیت‌های این موسسه بین المللی و این اداره کل میراث فرهنگی برای انجام پروژه‌های بین‌المللی امضاء شده است.

بنیاد پژوهش آلمان (DFG) با بیش از ۸۰ سال سابقه بزرگترین موسسه غیر دولتی حامی پژوهش در این کشور است.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.