سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان؛

آیین‌های گرامیداشت روز خبرنگار در فضای مجازی/ همدان رتبه نخست تولیدات هنری در فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برگزاری مجازی جشن روز خبرنگار در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: به خاطر حفظ سلامتی جامعه رسانه‌ای استان و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا بعضی از آیین‌های گرامیداشت روز خبرنگار حذف و برخی دیگر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه  جشن روز خبرنگار که هر سال مرسوم بود و با حضور اهالی رسانه استان و جمعی از مسوولان بومی و کشوری برگزار می‌شد، گفت:  امسال به دلیل احتمال انتقال ویروس و مبتلا شدن جامعه رسانه‌ای لغو شده‌است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: استاندار همدان و جمعی از مسوولان استانی در یک نشست برخط، روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک می‌گویند و از زحمات این قشر اثرگذار قدردانی می‌کنند.

احسانی گفت: اعتباری برای برپایی جشن روز خبرنگار پیش‌بینی شده‌بود که به عنوان هدیه به خبرنگاران استان اعطا می‌شود.

او با اشاره به تهیه تمبر یادبود خبرنگاران افزود: آیین رونمایی از این تمبر نیز در روز‌های آتی به صورت مجازی برگزار و علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را به صورت زنده از اینستاگرام تماشا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: برنامه دورهمی خبرنگاران نیز در مجموعه تاریخی و طبیعی گنجنامه با حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که روز و ساعت این برنامه نیز اطلاع رسانی می‌شود.

همدان رتبه نخست تولیدات هنری در فضای مجازی

احسانی با بیان اینکه بیماری کرونا در سال جاری بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری استان را لغو کرده‌است یادآوری کرد: برای جبران این کمبود‌ها جشنواره‌های شعرطنز، کاریکاتور و استندآپ کمدی با موضوع کرونا در سطح ملی به میزبانی همدان در فضای مجازی برگزار شده‌است.

او با بیان اینکه اختتامیه رویداد‌های شعرطنز و کاریکاتور در روز‌های گذشته برگزارشد که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت ، گفت:  به زودی آیین پایانی جشنواره استندآپ کمدی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به تولید یک هزار و ۴۰۰ محتوای فرهنگی و هنری از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و افزود: هنرمندان استان در زمان شیوع کرونا فعالیت‌های برجسته‌ای داشتند و موجب شد همدان رتبه نخست تولیدات هنری در فضای مجازی را کسب کند.

احسانی با قدردانی از اهالی رسانه برای پوشش و انعکاس اخبار استان بیان کرد: با وجود بیماری کرونا و شرایط سخت تهیه و مخابره اخبار، خبرنگاران از جان و دل مایه گذاشته و دلسوزانه برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم تلاش کردند که ستودنی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.