رونمایی از تمبر شخصی ۳۰۰ فعال رسانه ای استان همدان

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان از رونمایی تمبر شخصی ۳۰۰ فعال رسانه ای استان همدان خبر داد.

رونمایی از تمبر شخصی ۳۰۰ فعال رسانه ای استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد حمزه، مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به تاکید استاندار و ستاد استانی مقابله با کرونا، مراسم روز خبرنگار در همدان امسال برگزار نمی‌شود و در این هفته از تمبر شخصی ۳۰۰ فعال رسانه ای استان همدان رونمایی می شود.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته خبرنگار در استان افزود: متاسفانه امسال شرایط جامعه به خاطر ویروس کرونا طوری است که امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌هایی که در سال‌های پیش اجرا می‌شد وجود ندارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی از فعالان رسانه‌ای تاثیرگذار استان که اخیرا به دلیل کرونا فوت کرده و دیگر خبرنگاران فقید به ویژه شهید صارمی اظهار کرد: تلاش شده برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شود که از آن جمله می‌توان به مسابقه کتابخوانی غدیرخم به صورت آنلاین و وبینار آموزشی اشاره کرد.

حمزه با بیان اینکه هفته خبرنگار امسال از ۱۲ مرداد آغاز و تا عید سعید غدیر ادامه دارد بیان کرد: در نخستین روز تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر سر مزار شهدای گمنام پارک مردم حاضر می‌شوند و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در همان مکان دیدار کوتاهی با نماینده ولی فقیه در استان خواهند داشت.

حمزه ادامه داد: در حاشیه ادای احترام به مقام والای شهدا، به همت شهرداری همدان از یادمان شهدای گمنام پارک مردم نیز رونمایی خواهد شد.

حمزه با بیان اینکه هفته خبرنگار امسال همچون گذشته پوستر اختصاصی خواهد داشت بیان کرد: طی رایزنی با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار شد المان شکیلی با موضوع خبرنگار در یکی از نقاط پرتردد شهر نصب شود که با موافقت این سازمان و انجام مقدمات اولیه، طی ماه‌های آتی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.