سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گراوند:

نیازمندی‌های مردم در ماه مبارک رمضان تامین شود

استاندار بوشهر از دستگاه‌های مربوط به ویژه سازمان صمت، جهادکشاورزی و فرمانداری‌های استان خواست برای تامین نیازمندی‌های مردم در ماه رمضان تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست با فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر که در عسلویه برگزار شد، با تاکید بر تامین نیازمندی‌های معیشتی مردم استان در ماه مبارک رمضان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های مربوط به ویژه مسئولان سازمان صمت، جهاد کشاورزی و فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر برای تامین نیازمندی‌های مردم در ماه ضیافت الهی، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

او بر تامین شکر، برنج، مرغ، گوشت قرمز و دیگر کالا‌های پرمصرف در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: برقراری آرامش در بازار ضروری است و نباید هیچ کمبودی در بازار ایجاد شود.

استاندار بوشهر عملیاتی شدن شعار تولید، پشتیبانی‎ها، مانع زدایی‎ها را خواستار شد و ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات و برطرف کردن موانع در عرصه‌های اقتصادی، تولیدی، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری استفاده شود.

گراوند عنوان کرد: بخشی از موانع را می‌توان با رفتار‌های مدیریتی برطرف کرد و بخشی هم که قانون و بخشنامه‌ها است باید زمینه اصلاح آن‌ها فراهم شود.


بیشتر بخوانید


او همچنین با قدردانی از تلاش معاون امور عمرانی استانداری، شرکت آب و فاضلاب و فرمانداران در تسریع اجرای طرح‌های آبرسانی، گفت: کار‌های خوبی در زمینه تامین آب در استان بوشهر صورت گرفته که مشارکت دهیاری‌ها در این زمینه قابل تشکر است.

استاندار بوشهر با تاکید بر ادامه قطع انشعاب‌های غیر مجاز آب به ویژه خانه باغ‌ها، افزود: در قطع انشعابات آب غیر مجاز و خانه باغ‌ها با هیچ کس تعارف نشود تا مشکل کم آبی در شهر‌ها و روستا‌ها برطرف شود.

گراوند به کارهایی که درخصوص حل مشکل سیمان در استان بوشهر صورت گرفته است اشاره کرد و گفت: امیدواریم مشکل تامین و عرضه سیمان با قیمت مصوب برطرف شود.

او با شرح شرایط کرونایی استان بوشهر عنوان کرد: این استان در وضعیت قابل قبولی قرار داشت اما براساس بررسی‌های انجام شده با افزایش دورهمی‌های خانوادگی و برپایی مراسم عروسی و ختم بدون رعایت  اصول بهداشتی، زمینه انتشار این ویروس فراهم شد.

استاندار بوشهر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا را ضروری خواند و از همکاری دستگاه قضا و دادستانی‌ها برای برخورد با افراد خاطی در این زمینه تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.