سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجلاسیه نماز در شهرستان کوهبنان

پیش اجلاسیه نماز شهرستان کوهبنان با حضور ائمه جمعه کوهبنان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

پیش اجلاسیه نماز شهرستان کوهبنان با حضور ائمه جمعه کوهبنان و بخش طغرالجرد، فرماندار شهرستان، رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسای ادارات آموزش و پرورش، امور کتابخانه‌های عمومی، میراث فرهنگی، رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان، نیرو‌های انتظامی، جمعی از مدیران، مربیان پرورشی و دانش آموزان مدارس در سالن استاد شهید مطهری برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام مرتضی جعفری گفت: پس از تشکیل حکومت اسلامی اقامه نماز جز دستورات اساسی است لذا باید در منزل، مدرسه و مسجد به نماز عنایت ویژه‌ای شود.

او ابراز داشت: تربیت اسلامی و قرانی فرزندان باعث می‌شود که خانواده‌های متدین به نماز اهمیت بدهند و فرزندانی ارزشی تربیت کنند.

امام جمعه کوهبنان افزود: مدارس در کنار آموزش بایستی به تربیت و پرورش صحیح مبادرت ورزند تا ارتباط دانش آموزان با مساجد قوی شود که در نهایت معرفت به خدا، رسول خدا، ائمه و اهلبیت را در بر دارد و در نهایت انسان به منبع ولایت متصل می‌شود.

او تاکید کرد: شیطان نمی‌تواند بر روی افرادی که اقامه نمازدارند نفوذ کند البته دشمن نقاط قوت ما را نشانه گرفته، چون از سرود سلام فرمانده که توسط دانش آموزان ارزشی اجرا می‌شود خیلی ضربه دید.

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: آموزش و پرورش به اقامه نماز جماعت در مدارس اهمیت می‌دهد تا دانش آموزان در کنار نماز، معرفت و بصیرت خود را ارتقا دهند که این مهم بر آموزش آنان نیز اثر گذار است.

او ادامه داد: کسانی که در پایگاه‌های مساجد رشد و‌نمو کنند فریب دشمنان و فتنه گران را نمی‌خورند، چون نور معنویت و توسل و تمسک به اهلبیت مسیر هدایت را پیش روی آنان قرار می‌دهد.

امام جمعه کوهبنان گفت: امروز ایران اسلامی الگوی بسیاری از کشور‌های جهان است شهید سلیمانی بواسطه ذکر، توسل و سرباز ولایت بودن محبوب قلوب دل‌های مردم در جای جای جهان شد.

پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا (ع)، اجرای سرود توسط دانش آموزان دبیرستان فضیلت، تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن، عترت، نماز، فرهنگی و هنری، پرسش مهر ۲۲، دانایی و توانایی راه یافته به مسابقات استان در رشته‌های مختلف، مربوط به سال گذشته که بالغ بر ۱۸۳ نفر دانش آموز، همچنین تقدیر از ائمه جمعه شهرستان، مدیران و همکاران فرهنگی که در امر نماز در سال جاری فعال هستند و در برگزاری نماز مدارس اثر گذار و همکاری دارند از دیگر برنامه‌ها بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.