نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

سردار سلیمانی از مردم و رهبری مدال‌های مختلفی دریافت کرد

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و مردم مدال‌های افتخار مختلفی دریافت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در اجلاسیه سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی و همچنین با حضور خانواده شهدا و مردم دیار کریمان در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد، ضمن سلام و تحیت به شهدا و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و امام خمینی (ره) و ضمن توفیق برای رهبری به مدعوین خیر مقدم گفت و از دست اندرکاران برگزاری سومین سالگرد حاج قاسم به ویژه مردم قدردانی کرد.

او در رابطه با شهید سلیمانی بیان داشت: شهید سلیمانی، مدال برجسته و فاخری از رهبری دریافت کرد و آن هم مکتب شهید سلیمانی و رهبری او را صاحب مکتب نامید.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: سردار سلیمانی، مدالی از مردم ایران گرفت و آن لقب‌هایی است که مردم به او دادند.

او بیان داشت: القابی با نام مرد میدان، سردار دل ها، جان فدا و ... که برخاسته از دل مردم هستند، مدال‌هایی است که مردم به سردار حاج قاسم سلیمانی داده اند و، چون او بر دل‌ها دریافت می‌کنند این مدال‌ها برای این شخصیت ماندگار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار