پیاده روی ۱۰۰ هزار نفری تا گلزار شهدای کرمان خط بطلانی بر افکار دشمنان بود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پیاده روی مقاومت و حضور جمعیت ۱۰۰ هزار نفری بازتاب خبری رسانه‌ای داخلی و خارجی فراوانی داشت و نشان داد افکار دشمنان موضوع باطلی است.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گردهمایی فرزندان شهدا که در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد، ضمن یاد و گرامیداشت شهدا به گزارشی از برنامه‌های دهه مقاومت پرداخت و گفت: امسال برنامه‌ها با تدبیر سردار معروفی از ۸ تا ۱۸ در کل کشور و کرمان تداعی شد و از همه ظرفیت‌ها و سخنرانی‌ها برای تبیین مکتب حاج قاسم با توجه به نظامات فکری سردار دل‌ها انجام شد.

او افزود: با توجه به علاقه شهدا به دعای کمیل مراسم‌ها از ۸ با قرائت دعای کمیل شروع شد و روز جمعه نیز دعای ندبه برگزار شد.

سردار نظری تصریح کرد:۹ دی ماه همزمان با روز بصیرت مراسم گرامی داشت این روز برگزار و در نماز جمعه شرکت کردیم و با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردیم.

او با بیان اینکه یادواره شهدا در همه شهرستان‌ها و یادواره‌های خانگی قبل از دهه مقاومت شروع شده بود، بیان داشت: در روز ۱۰ دی اردو‌های جهادی به تاسی از روحیه مردم داری و محرومیت زدایی حاج قاسم آغاز شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:۲۱۶ پروژه مختلف در ریگان در زمینه راه، مسکن، کارگاه‌های اشتغال، مدرسه و ... اجرا شد.

او افزود: پروژه آبرسانی به ۶۳ روستا به سن سردار حاج قاسم سلیمانی را طی این دهه افتتاح کردیم.

سردار نظری بیان داشت: در روز دوشنبه آیین تقریب را در کرمان با حضور علمای اهل سنت و شیعه برگزار کردیم.

او تصریح کرد: سه شنبه ۱۳ دی همایش رهراون خدمت و مقاومت را با حضور مردم و خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) داشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: دیروز عصر پیاده روی مقاومت را داشتیم و جمعیت ۱۰۰ هزار نفری حضور داشتند به طوری که پیاده روی از چهارراه انقلاب به گلزار شهدا پیوسته شد و بازتاب خبری رسانه‌ای داخلی و خارجی فراوانی داشت و نشان داد افکار دشمنان موضوع باطلی است.

او گفت: تا ۱۸ نیز برنامه‌های متعددی داریم و برنامه یادواره شهدای ۱۷ دی، مراسم یاران و اجلاسیه از جمله این برنامه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار