تسلیحات هسته ای رژیم اسراييل تهديد جدي براي صلح جهان است

تحليلگر سیاسی روسيه اعلام كرد: چشم پوشی جامعه جهانی از تسلیحات گسترده هسته ای رژیم صهیونیستی برای صلح و امنیت جهان خطرناك است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ؛"آلكسی واشنكو" تحليلگر سیاسی گفت:  با اشاره به وجود بیش از 200 كلاهك اتمی در زرادخانه اتمی رژیم صهیونیستی چرا جامعه جهانی متشكل از آمریكا و متحدان غربی اش و آژانس بین المللی انرژی اتمی تحت نفوذ آنها، سوالاتی را كه از ایران درباره برنامه هسته ای صلح آمیز این كشور می پرسند، در باره اسراییل مطرح نمی كنند.

وی افزود: این رویكرد در شرایطی اعمال می شود كه همه از وجود زرادخانه بزرگ اتمی اسراییل مطلع هستند و تل آویو با نقض قوانین بین المللی بیش از 200 عدد كلاهك هسته‌ای در زرادخانه خود انبار كرده است.

كارشناس روسي گفت: معلوم نیست به چه علتی بازرسی ها از اسراییل و مراكز هسته ای آن انجام نمی گیرد و سازمان ملل، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ایالات متحده، روسیه، چین و دیگران در این باره ساكت نشسته‌اند.

در گزارش كارشناس روس با اشاره به توجیه های غیرمنطقی صهیونیست ها و حامیان غربی آنها درباره زرادخانه هسته ای این رژیم و استفاده از تعابیری مانند  قابل پیش بینی بودن رفتار اسراییل، از این گونه اقدامات به عنوان دوگانگی در رفتار بازیگران بین المللی در برخورد با زرادخانه هسته ای اسراییل نام برده شده است.

وي در مقاله خود تشریح كرده است: رژیم صهیونیستی در طول تاریخ موجودیت خود بارها به كشورهای همسایه تجاوز كرده و در جریان لشكركشی های آن هزاران نفر به خاك و خون غلطیده اند.

وی از تصرف سرزمین های اشغالی فلسطین و ارتفاعات جولان توسط اسراییل به عنوان نمونه عینی و فراموش نشدنی رویكرد خصمانه و تهاجمی رژیم صهیونیستی در طول دهه های اخیر یاد و خاطرنشان كرد:اسراییل آشكارا و بی پرده تهدید به حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران می كند و همین امر ماهیت خصومت جویانه سران تل آویو را نشان می دهد.

در پایان گزارش تحلیلی كارشناس روس همچنین به ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی اشاره و یادآوری شده است كه تل آویو از توانایی جنگی برخوردار نیست و سیاست های خود را بر تهدید كشورهای دیگر بنا كرده و در صورت حمله نظامی به ایران، این رژیم محو خواهد شد./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار