قوام در واکنش به سفر نماینده آمریکا به سرزمین اشغالی قدس:

خوش خدمتی های آمریکا به رژيم صهيونيستي تمامی ندارد

يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت: سفر نماينده مذاكره كننده آمريكا پس از پایان مذاكرات گروه 1+5 با ايران به سرزمین اشغالی قدس در راستای خوش خدمتی به رژیم جعلی صهیونیستی صورت گرفته است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر نماينده آمريكا که ساعتی پس از پایان مذاکرات بغداد به سرزمین فلسطین اشغالی  انجام شده بود، اظهار داشت:‌ سفر نماینده آمريكا به سرزمین فلسطین اشغالی نشان از این دارد که دولتمردان آمریکا وامدار سیاست های رژیم اشغالگر قدس هستند.

وي افزود: دوره اول مذاكرات هسته ای ایران در استانبول 2  موفقيت های بسیاری را برای کشورمان به دنبال داشته که قطعا خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.

قوام تصریح کرد: با وجود فشارهای لابی صهیونیستی مبنی بر توقف فعالیت های هسته ای ایران، تیم مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+5 به نتایج خوبی دست یافتند که این مساله برای آمریکا و رژیم صهیونیستی نگران کننده است.

این کارشناس سیاست خارجی خاطرنشان کرد: نماینده آمریکا با سفر به سرزمین فلسطین اشغالی بار دیگر حمایت و همراهی دولتمردان این کشور را با رژیم صهیونیستی در صحنه بین المللی اثبات کرد./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار