"من و دوچرخه بابام" فضايي شبيه قصه هاي مجيد دارد

فيلم تلويزيوني "من و دوچرخه بابام"، به تهيه كنندگي علي حجازي مهر است كه با محوريت نوجوانان فضايي شبيه سريال قصه هاي مجيد دارد.

فياض موسوي كارگردان اين فيلم تلويزيوني در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم نامه اين اثر به قلم حسين آقاجاني نوشته شده است.
وي اظهار داشت: فيلم تلويزيوني "من و دوچرخه بابام" داستان پسر نوجواني به نام حامد را روايت مي‌كند كه بعد از مرگ زودهنگام پدر در كنار تحصيل مجبور به همكاري مادر است كه با خياطي معيشت زندگي را تامين مي‌كند، حامد ناچار است لباس هاي دوخته شده توسط مادرش را با دوچرخه قديمي كه از پدرش به يادگار مانده به دست مشتري ها و سفارش دهنده برساند و از طرفي آموزش و پرورش در صدد اجراي يك مسابقه دوچرخه سواري براي دانش آموزان است كه حامد در اين راستا با اتفاقاتي روبرو شده كه مسائلي برايش رقم مي خورد.
وي بيان كرد: شبنم مقدمي، حسن تسعيري و احمدرضا متين فرد، اميد رمضاني از بازيگر نوجوان اين پروژه تلويزيوني هستند كه به ايفاق نقش مي‌پردازند.
كارگردان فيلم هايي چون اروند، به نام گل سرخ، و روز چهارم بيان كرد: تصويربرداري اين فيلم تلويزيوني با دوربين FHD توسط دوربين هادي شلالوند انجام گرفته است و رضا كنشلو به عنوان مدير صدابرداري، محمد يار احمدي طراح صحنه و لباس، محسن دارسنج طراح گريم، محمد رسولي مدير توليد، قاسم صالحي دستيار كارگردان و برنامه ريز و ليلي غفاري منشي صحنه اين پروژه تلويزيوني را برعهده دارند.
موسوي پيرامون فعاليت خود با نوجوانان در اين فيلم گفت: در حدود 5 روز تمام دانش آموزان مدرسه را ديديم و چند نفري را براي ايفاي نقش در اين تله فيلم انتخاب كرديم كه بسيار فوق العاده بودند و از همه اين نوجوانان احمدرضا متين فرد با توجه به اينكه سابقه كاري نداشتند با ايفاي نقش خوب و بازي محكم خود توانست از عهده كار برآيد.
كارگردان سريال ما چند نفر گفت: يكي از ويژگي هاي ساختاري اين فيلم بهره گيري از لهجه كاشي (كاشان) درست و دقيق است و ديگري داشتن فضايي شبيه به سريال قصه هاي مجيد بود همچنين اين فيلم تلويزيوني در بافت سنتي شهر كاشان از جمله بازار، تيمچه، رنگ رزي، قاليبافي و شعربافي به تصوير كشيده شده است.
وي خاطرنشان كرد: تصويربرداري اين فيلم تلويزيوني در كاشان انجام گرفته است و اين تله فيلم محصول گروه كودك و نوجوان شبكه دوم سيما است كه به احتمال زياد اولين نمايش آن در بيست و پنجمين جشنواره كودك و نوجوان اصفهان به نمايش درخواهد آمد.
گفتني است، تدوين اين فيلم تلويزيوني توسط فياض موسوي صورت مي‌پذيرد و علي حجازي مهر تهيه كنندگي اين تله فيلم را برعهده دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار