جهيزيه اي به ياد روح الله

با توجه به برگزاري مراسم بزرگداشت برادر بزرگوارمان مرحوم مغفور روح الله محموديان، قصد داريم تا اين جهيزيه را به نيابت از اين عزيز سفر كرده به اين خانواده بزرگوار هديه كنیم .

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی خیریه همت که چند صباحی است به همت عده ای از جوانان نیکوکار فعال در فضای مجازی راه اندازی شده و به خدمت رسانی به خانواده های محروم و مستضعف مشغول است ، این بار به مناسبت درگذشت روح الله محمودیان از فعالین رسانه های مجازی طرح کمک به یک خانواده محروم را اینگونه مطرح کرده است :
هو المعزّ
سلام و خداقوت
شرح مختصر اين پرونده ما، درخواست براي تهيه يك جهيزيه براي خانواده اي آبرودار و نيازمند است.خانم ز. د  فرزند سید حسن در خانواده ای زندگی می کند که بدلیل مشکلات مالی پدر مسنّ بیکارش هنوز نتوانسته وسایل زندگی مشترک آینده شان را فراهم کند.
این خانواده سادات جلیل القدر  که براي تهيه جهيزيه دخترشان درمانده شده اند و نمي دانستند چه کنند و براي تأمين جهيزيه دختر خود، به هر کاري دست زده بودند ولي نتيجه اي نگرفته بودند و چشم به عنایت و توجه شما نیکوکاران خیریه همت دوخته اند.
آنها که چند روز دیگر قرار است جشن مختصري براي ازدواج دخترشان برگزار کنند جز خدا  و امید به لطف او سرمايه دیگری ندارند.
توانايي نداشتن جوانان براي ازدواج منجر به گسترش معضلات و آسيب هاي اجتماعي مي شود.اميدواريم کساني که بضاعت مالي دارند نسبت به اين موضوع حساس باشند و بدانند که با کمک براي تهيه جهيزيه نوعروسان نيازمند علاوه بر شاد کردن دل مومنين و جلب رضاي خداوند به کاهش معضلات اجتماعي نيز کمک کرده اند.

علاقمندان برای کمک رسانی به این خانواده محروم به این آدرس مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار