اختصاصی/

زمانی برای کشتن دلفین‌ها +تصاویر(13+)

یک سنت قدیمی و در عین حال بی رحمانه در مجمع الجزایر فارو در شمال اروپا سالهاست که اعتراض بسیاری از گروه های حامی حقوق حیوانات را برانگیخته است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، جزایر فارو در شمال قاره اروپا جزو قلمرو کشور دانمارک است.  از حدود 1200 سال پیش به این طرف یک سنت بسیار بی رحمانه در این کشور در جریان است که در طول تابستان برای تامین غذای این مردم برگزار می شود. در این مراسم قایق های ماهیگیری این مردم به دریا رفته و تعداد زیادی ازنهنگها و دلفین های پهلو سفید را به آب های ساحلی این منطقه هدایت می کنند.



سپس در این منطقه ماهیگیران به درون آب رفته و نهنگها و دلفین های به دام افتاده را با قلاب و چاقو می کشند. تصاویر منشر شده از آبهای قرمز شده از خون نهنگها در این منطقه و همچنین نحوه شکار کردن این آبزیان اعتراضات زیادی را در سطح جهان برانگیخته است. فعالان حقوق حیوانات معتقد هستند که این روش شکار دلفین ها و نهنگها بسیار بی رحمانه بوده و حیواناتی که به این سبک شکار می شوند درد بسیاری را تحمل می کنند.



با وجود فشارهای بین المللی در 30 سال اخیر به دولت دانمارک برای توقف این شکار بی رحمانه هنوز واکنش مشخصی از طرف این دولت دیده نشده است.

از طرف دیگر ساکنین جزیره معتقد هستند که با توجه به جزیره ای بودن این مناطق و وصل نبود به خشکی و همچنین برودت شدید هوا در فصول سرد سال گوشت این آبزیان بخش مهمی از غذای ساکنین این جزیره در فصل سرما را تامین می کند. اکثر تصاویری که در این مطلب مشاهده می کنند مربوط به شکار آبزیان مورد نظر در سال جدید میلادی است. / ق پ




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار