زنان زیبایی را ترجیح می دهند یا سلامتی را؟!

نتایج یك نظرسنجی جدید تایید می‌كند زنان ظاهرا هیچگاه تغییر نمی‌كنند و به همین خاطر هنوز هم ترجیح می‌دهند پول خود را به جای سلامتی برای امور زیبایی صرف كنند.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ طبق این بررسی جدید، متوسط هزینه‌ای كه زنان انگلیسی در سال برای آرایش مو، چهره آرایی و برنزه كردن مصنوعی برای زیباتر به نظر رسیدن صرف می‌كنند، 336 پوند برآورد شده در حالی كه در همین مدت فقط 228 پوند صرف تهیه ویتامین‌ها و یا شركت در كلاس‌های ورزش می‌كنند.
 
به گزارش روزنامه دیلی اكسپرس، این آمار حاصل نظرسنجی صورت گرفته از 3000 زن 18 تا 65 ساله است كه در مورد انتخاب بین زیبایی ظاهری و سلامتی از آنها سوالاتی پرسیده شد. علاوه بر اینها مطلب تاسف آور دیگر این است كه حتی توجه به سیگار و استفاده از قرص‌های رژیمی به مراتب بیشتر از رعایت كردن یك الگوی غذایی و زندگی سالم است.
 
سخنگوی گروه سلامت انجمن مراقبت‌های بهداشتی بنندن در انگلیس تاكید كرد: این واقعا خطرناك است كه زنان این اندازه روی زیبایی ظاهری تمركز دارند و در واقع مراقبت از سلامتی واقعی خود را فراموش كردند. این غفلت بدون شك سلامت جسم و روان آنها را به خطر می‌اندازد و كیفیت زندگی آنها را تنزل می‌دهد./عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار