نزاع خونين به خاطر سبقت

مردي كه گفته مي‌شود دندانپزشك است، بدون دليل و در حالي‌كه تعادل رواني نداشت، با حمله به راننده يك تاكسي و مسافران، مرد راننده را بشدت زخمي كرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، حادثه ساعت 20 و 30 دقيقه روز جمعه حوالي چهارراه جهان‌كودك رخ داد و راننده يك دستگاه خودروي پرايد سفيد كه تعادل رواني نداشت، وقتي موفق به سبقت گرفتن از يك تاكسي نشد با وسيله برنده‌اي به سوي مرد راننده حمله و او را بشدت مجروح كرد.

در پي اين حادثه مرد مهاجم به سوي دو مسافر تاكسي نيز حمله‌ور شد كه آنها از محل متواري شدند.

يكي از مسافران در گفت‌وگو با جام‌جم، درباره اين حادثه گفت: من در خيابان هنگام، سوار اين تاكسي شدم. حوالي جهان‌كودك، راننده يك پرايد هاچ‌بك كه بشدت عصباني به نظر مي‌رسيد و قصد سبقت داشت، وقتي متوجه شد راننده تاكسي از مسير خود كنار نمي‌رود، خودرو را متوقف و بلافاصله با يك تيغ مخصوص به راننده تاكسي حمله كرد.

وي افزود: او سپس به من و ديگر مسافر تاكسي ـ كه بعد متوجه شدم پسر راننده است ـ حمله‌ور شد كه ما از صحنه متواري شديم.

مرد مسافر يادآور شد: پس از تماس من با پليس 110، ماموران كلانتري 103 در محل حاضر شده و مرد مهاجم را پيش از فرار دستگير كردند. در بازرسي بدني از راننده پرايد، معلوم شد وي دندانپزشك بوده و بتازگي فارغ‌التحصيل شده است.

وي افزود: مرد دندانپزشك مي‌گفت مي‌خواهم راننده تاكسي را بكشم و ديه‌اش را پرداخت كنم و....

بر اساس آخرين خبرها، مرد زخمي كه از ناحيه سر، كمر و دست چپ بشدت آسيب ديده، در بيمارستان فيروزگر تهران بستري است و مرد مهاجم نيز با صدور قرار قانوني تحويل پليس شده تا در اين زمينه تحقيقات لازم انجام شود.

برچسب ها: نزاع ، تصادف ، خونین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۱
این هم از تحصیل کرده مملکت...واقعا تاسف آوره
آخرین اخبار