بازخواني سريال "ميوه ممنوعه"؛

محمدرضا رهبري:"شيوه كارگرداني "ماندگاري "ميوه ممنوعه" را تضمين كرد

بازيگر نقش سينا در مجموعه "ميوه ممنوعه" گفت:در ساختن مجموعه "ميوه ممنوعه" در رمضان 85 اين سريال را ماندگار كرد.

محمدرضا رهبري،بازيگر تلويزيون و سينما به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: "ميوه ممنوعه"ساخته "حسن فتحي" به دليل برخورداري از نوع و چگونگي استخوان بندي فيلم‌نامه،طرح موضوع جديد و هوشمندي كارگردان دربيان برخي مفاهيم اخلاقي،ارزشي و اجتماعي در آن، اين سريال را در زمره آثار ماندگار و فاخر ثبت كرد.
وي در ارتباط با بازتاب اين سريال در زمان پخش افزود:"ميوه ممنوعه"در همان روزهاي اوليه پخش آنقدر مورد استقبال مردم قرار گرفت كه درحين پخش وقتي روزي براي خريد لوازم مورد نياز همراه عمويم به مركز خريدي رفته بودم،مردم مرا با نام "سينا" صدا مي‌زدند و عمويم نيز از شدت هيجان فرياد ميزد من هم عموي سينا هستم.
رهبري اظهار داشت: توجه بيشتر مسئولان به محتوا و مضمون سريال‌ها بويژه در ايام ماه مبارك رمضان كه خانواده‌ها در هنگام افطار دورهم جمع مي‌شوند و به تماشاي آن‌ها  مي‌نشينند از ضروريت‌هاي  محسوب مي‌شود كه به نوبه خود مي‌تواند زمينه ساز آثار فاخر در رسانه ملي باشد.
گفتني است؛"محمدرضا رهبري" هم اكنون مشغول بازي در مجموعه "دولت مخفي" به كارگرداني عبدالحسين برزيده و تهيه‌كنندگي عليرضا جلالي و حميد آخوندي است.
او در اين سريال در نقش "رحيم" يك بسيجي به ايفاي نقش مي‌پردازد؛همچنين او بازي در مجموعه "دختر من" به كارگرداني اسماعيل جعفري كاري از گروه كودك و نوجوان شبكه دو سيما را برعهده داشته كه بزودي از اين شبكه روي آنتن مي‌رود./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار