به همت بسيج دانشجويي صورت گرفت

پرچم صهيونيست توسط دانشجويان اميرکبير به آتش کشيده شد

تجمع اعتراضي دانشجويان در واكنش به ساخت فيلم موهن عليه پيامبر (ص) و اعلام برائت و بيزاري از عاملان اصلي اين جنايت، آمريكا و رژيم صهيونيستي در دانشگاه اميركبير برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دانشجويان تجمع کننده با سردادن شعارهاي "منطق هاليوودي نشانه ذلت است، تنفر از آمريكا شعار هر ملت است"، "دانشجو بيدار است، از آمريكا بيزار است" ، "سكوت در برابر اهانت خيانت است" و "كارگردان صهيونيست اعدام بايد گردد" سردادند و در انتهاي مراسم با به آتش کشيدن پرچم رژيم غاصب صهيونيستي تنفر خود را نسبت به عاملان توهين به ساحت رسول گرامي اسلام(ص) نشان دادند.

گفتني است اين مراسم با قرائت بيانيه‌اي از سوي تجمع کنندگان پايان يافت.

متن بيانيه به شرح زير است:

يريدون ان يطفئوا نورالله به افواههم و يأبي الله الا ان يتم نوره ولوكره الكافرون

آنها مي‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند ولي  خدا جز دين نمي‌خواهد كه نور خود را كامل كند هر چند كافران ناخشنود باشند.
سوره توبه آيه 32


دوباره دست‌هاي تا مرفق آلوده به خون صهيونيست در عرصه تصوير نمايان شد و به مانند گذشته فاجعه آفريد. ليك 14 قرن است كه قلب اسلام زخمي از تيغ نامردمان حق‌ستيز است آن هنگام كه رسول مهرباني دعوت آسماني خويش را به توحيد آغاز كرد ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها با دست و زبان به سوي او حمله بردند و امروز هم با حيله كثيف ديگري حيله‌هاي شيطان دل‌هاي دوستانش را تيرباران كردند؛ آتش دوزخ را عليه خود جان دوچندان بخشيدند و زبوني و خاري خويش به رخ كشيدند.

اما چه سود آيا اين دست اسلام‌ستيزي‌ها منجر به تضعيف اسلام و ايجاد تفرقه ميان گروه‌هاي مختلف مسلمان شد؟‌ آيا جايگاه والاي پيامبر رحمت در چشم حق‌طلبان متزلزل شد آيا از معرفت و محبت نسبت به آستان نبي خاتم كاسته شد؟ آيا تنفر اسلام در جهان حاكم شد و موج اسلام‌خواهي برآمده از بيداري اسلامي فرو خفت؟ آيا جايگاه آمريكا و رژيم منحوس صهيونيستي در جهان تضعيف شد؟ از سوي ديگر آنچه از اين جنايت بر مي‌آيد تلاش عوامل پشت پرده در ايجاد فتنه و درگيري ميان امت اسلام و پيروان راستين حضرت عيسي‌بن مريم (س) است.

نيك روشن است كه در اعتقادات ما مسلمانان ايمان به اصل نبوت جزئي از اصول‌‌ دين است كه تمام مذاهب اسلامي بر آن متفق‌اند. داستان حضرت مسيح (ع) در كتاب آسماني مسلمانان، قرآن به هنرمندانه‌ترين وجه ممكن تصوير شده است و احترام به تمامي پيامبران از آدم تا خاتم جزء‌لاينفك زندگي يك مسلمان است در اين راستا بر خود لازم مي‌دانيم از تمامي دوستان اهل كتاب كه در اين موضوع هم درد مسلمانان گشتند تشكر نماييم.

در پايان ما فعالين گروه‌‌هاي دانشجويان دانشگاه صنعتي شريف با تاكيد بر سعادت بخشي اسلام براي بشر امروز ضمن آنكه دول مستبد غربي را مسبب اصلي اين اهانت بزرگ رسول اكرم مي‌دانيم اعلام مي‌داريم مجازات عاملان آشكار و نهان اين جنايت بزرگ نتيجه طبيعي اعمال كثيف شما در حرمت‌شكني و قبح‌ريزي ازاهانت به مقدسات اسلامي است و آنرا چاره‌ نيست پس به شما بشارت مي‌دهيم كه آسوده خوابيدن شبهايتان را از اين پس بايد در وهم و خيال تصور كنيد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بسیج ، دانشجویی ، موهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار