بيانيه دانشجويان دانشگاه شريف در اعتراض به هتك حرمت پيامبر اكرم (ص)

اهانت کنندگان به پيامبر اکرم(ص) پيروان شيطانند

ما دانشجويان دانشگاه شريف اعلام مي‌داريم همگام با امت اسلامي نسبت به ايده‌ها و ترفند‌هاي نظام سلطه آگاه هستيم و مانند يد واحد در برابر ستيزه‌جويان صف‌آرايي كرده و اعتراض خود را نسبت به اين فيلم موهن اقدام مي‌نماييم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ تجمع دانشگاهيان دانشگاه صنعتي شريف در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پيامبر عظيم‌الشأن اسلام با قرائت بيانيه‌اي پايان يافت.

 متن بيانيه به شرح زير است:

بار ديگر دست آلوده و جنايتكار صهيونيسم بين‌الملل و نژاد پرستان مغرب‌زمين از آستين مزدوري شيطان درآمد تا با توليد و انتشار فيلمي سراسر اهانت‌آميز ساحت قطب عالم هستي حضرت ختمي مرتبت محمد مصطفي (ص) را هدف عمليات ترور فرهنگي خود قرار دهد.

گمان ياران و اولياي شيطان اين است كه با خاك پاشيدن بر چهره مبارك و نوراني خورشيد چيزي از عظمت او مي‌كاهند و تصور مي‌كنند با انتشار كتاب، فيلم و موسيقي‌هاي موهن نور خدا را خاموش مي‌نمايند.

والله متم نورهم ولوا كره الكافرون

بدون ترديد سلمان رشدي كاريكاتوريست دانماركي، كشيش هتاك آمريكايي و اخيرا نيز سام باسيل فيلم‌ساز عقده‌اي آمريكايي صهيونيستي مزدوران و جيره‌خواراني هستند كه هر يك سكانسي از فيلم و نمايشنامه اسلام ستيزي و ترور فرهنگي عالم قطب امكانيت را به مرحله اجرا گذاشته‌اند. فيلم موهن اخير نيز نه تنها يك ميليارد و 200 ميليون مسلمان بلكه ارزش‌هاي فرهنگي و حيات معنوي و اجتماعي جميع بشريت را مورد هتاكي قرار داده است.

اهانت به پيامبران، قدسيان و افراد مورد احترام اديان و مذاهب عملي است كه هيچ مكتب و مرامي آن‌را نمي‌پذيرد بنابراين كساني كه دست به اهانت به پيامبر (ص) مي‌زنند پيرو هيچ دين و مكتبي نيستند بلكه از شيطان پيروي مي‌كنند.

ما دانشجويان دانشگاه شريف اعلام مي‌داريم ما نيز همگام با امت اسلامي با تمسك به آيه واعتصموا به حب‌الله جميعا ولاتفرقوا نسبت به ايده‌ها و ترفند‌هاي نظام سلطه دشمن آگاه هستيم و با مانند يد واحد در برابر ستيزه‌جويان صف‌آرايي كرده و اعتراض خود را نسبت به اين فيلم موهن اقدام مي‌نماييم و از همه مجامع بين‌المللي خواستاريم تا با اتخاذ روش‌هايي مانع از شكل گيري اين قبيل حركت‌ها در آينده بشوند.

و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار