معاون استاندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تا زمان اجراي راهكارهاي اداري، شهرداري ري مستقر نمي‌شود

معاون عمراني استاندار تهران گفت: براي استقرار شهرداري ري نيازمند انجام و اجراي تمام راهكارهاي اداري شهرداري ري هستيم تا در صورت استقرار شهرداري مشكلي از نظر اداري براي مردم به وجود نيايد.

محمد رضا محمودي در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص اجرايي شدن طرح دولت در مورد استقرار شهرداري مستقل در شهر ري اظهار داشت: از زمان سفر رياست جمهوري به ري و با تصويب جدايي ري از تهران، استانداري با همكاري وزارت كشور زمينه‌هاي مقدماتي اجرايي شدن اين طرح را فراهم كردند.

وي افزود: استانداري تهران در اولين فرصت با ايجاد كارگروه‌هاي مشترك و جلسات كارشناسانه از بين شهرداران مورد نظر براي شهرداري ري در هفته گذشته شهردار منتخب خود را به وزارت كشور معرفي كرده است.

معاون عمراني استاندار تهران با بيان اينكه استقرار شهرداري ري نبايد قبل از انجام گرفتن راهكارهاي اداري آن صورت گيرد، تصريح كرد: براي اين كه مشكلي در انجام مراحل اداري براي شهروندان شهر ري صورت نگيرد بايد قبل از استقرار شهرداري، راهكارهاي اداري آن انجام شود.

محمودي با اشاره به اينكه از زمان شروع به كار شهرداري ري فعاليت‌هاي شهرداري منطقه 20 تهران غير قانوني محسوب مي‌شود، بيان كرد: در حال حاضر تمام خدمات و مديريت شهري اين منطقه زير نظر شهرداري منطقه 20 تهران است كه از زمان شروع به كار شهرداري ري تمام فعاليت‌ها از سوي منطقه 20 غير قانوني محسوب خواهد شد، بنابراين استانداري براي جلوگيري از اين اتفاق، انتخاب شهردار و استقرار شهرداري را به تعويق انداخته است.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: ری ، شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار