سخنگوي موسسه راهبردي ديده‌بان:

شواهدي از زنده بودن مسعود رجوي، سركرده گروهك تروريستي منافقين به دست آمده است

مسعود رجوي، سرکرده گروهک تروريستي منافقين در حال حاضر زنده و آخرين بار در 21 مهر ماه سال جاري از طريق ويدئو کنفرانس با اعضاي باقي مانده در پادگان اشرف صحبت کرده است.

علي مرادي سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به باقي ماندن قريب به 100 نفر از اعضاي گروهک تروريستي منافقين در پادگان اشرف، گفت: اين تعداد از عناصر گروهک تروريستي منافقين تنها براي مقابله با دولت عراق در پادگان اشرف باقي مانده‌اند.

پادگان اشرف با تمام امکانات به ملت عراق تعلق دارد

وي ادامه داد: اين عناصر گروهک تروريستي منافقين ادعا مي‌کنند که براي فروش لوازم پادگان اشرف در آنجا هستند در حالي که تمامي اراضي اين پادگان حق ملت عراق بوده چرا که تمامي امکانات موجود در پادگان اشرف با فروش بشکه‌هاي نفت توسط ديکتاتور سابق عراق خريداري و به منافقين تحويل داده شده بنابراين تمام تجهيزات اين پادگان مخوف به ملت عراق تعلق دارد.

مرادي افزود: افرادي که در پادگان اشرف باقي مانده‌اند؛ مهمترين و باسابقه ترين عناصر گروهک تروريستي منافقين هستند.


مسعود رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین زنده است

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان با اشاره به زنده بودن سرکرده گروهک تروريستي منافقين، تصريح کرد: مسعود رجوي، سرکرده گروهک تروريستي منافقين در حال حاضر زنده است و آخرين بار در 21 مهر ماه سال جاري از طريق ويدئو کنفرانس با اعضاي باقي مانده در پادگان اشرف صحبت کرده است.

وي ادامه داد: سالهاست که اين سرکرده از همين طريق با اعضاي گروهک تروريستي منافقين در ارتباط بوده و از سال 2003 همزمان با حمله آمريکا به عراق از اين کشور متواري و تا کنون هم جرأت خروج نداشته است.

مرادي با بيان اينکه منافقين در شرايط کنوني گروهکي از هم پاشيده هستند، تاکيد کرد: حتي اگر مسعود رجوي هم از مخفيگاه خود بيرون بيايد هيچ تغييري در شرايط اسفبار گروهک تروريستي منافقين ايجاد نخواهد شد.

نقش مزدوری منافقین در سوریه برای جلوگیری از فرو پاشی

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان با اشاره به حضور گروهک تروريستي منافقين براي انجام عمليات تروريستي در سوريه، افزود: سرکردگان اين گروهک تروريستي پيوسته در سايت‌ها و رسانه‌هاي وابسته از تروريست‌هاي معارض در سوريه حمايت کرده و حتي بعضي از افراد جداشده از اين گروهک از کمک هاي اين گروهک تروريستي به معارضین تروریست براي تشديد ناآرامي ها در سوريه خبر دادند.

وي ادامه داد: منافقين بعد از اخراج از پادگان اشرف، عملاً پايگاهي براي استقرار نيروهايشان نداشته و حضور در سوريه  براي عمليات تروريستي فرصتي براي آنها به وجود آورده که عناصرشان را در مکاني وارد و از فروپاشي اعضا جلوگيري کنند.

مرادي افزود: اعلام خبر استقرار منافقين در سوريه براي جلب حمايت آمريکا، غرب و کشورهاي مرتجع منطقه صورت گرفته و آن‌ها قصد دارند از اينگونه حمايت‌ها بهره مند شوند و اين همان نقش مزدوري است که پيش از اين هم براي ديکتاتور سابق عراق، آمريکا و رژيم جعلی صهيونيستي بازي کردند.

سخنگوي موسسه راهبردي ديده بان تأکيد کرد: نکته حائز اهميت اين بوده که اعضاي گروهک تروريستي منافقين در سطحي نيستند که بتوانند درناآرامي‌هاي سوريه نقشي ايفا کنند.

تلاش منافقین برای نابودی اسناد رسوایی‌ این گروهک تروریستی

وي با اشاره به اخبار رسيده مبني برامحا اسناد موجود در پادگان اشرف از سوي عناصر باقي مانده در اين پادگان مخوف اظهار داشت: اعضاي منافقين سعي دارند تمامي اسناد موجود در پادگان اشرف را از بين ببرند چراکه اين‌ها، سند فعاليت 25ساله منافقين در عراق بوده و در آينده مي‌تواند عليه اين گروهک تروريستي استفاه شود بنابراين منافقين تلاش مي کنند اين اسناد به دست پليس عراق نيفتد.

مرادي در پایان در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا خروج منافين از ليست سازمان‌هاي تروريستي در ماهيت اين گروهک تغييري ايجاد کرده است، گفت: خروج از ليست سازمان‌هاي تروريستي تنها براي جلوگيري از فروپاشي اين گروهک بوده و فرار هر يک از اعضاي اين گروهک تروريستي نشانگر اين مهم بوده که اين تشکيلات، گروهکي تروريستي براي انجام عمليات خرابکارانه و جنايتکارانه باقي خواهد ماند.
برچسب ها: منافقین ، سوریه ، تروریست ، رجوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
دست شما درد نکنه تصاویر نشون دادید اما ترسناک بود
China
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
مريم رجوي واي بر توكثيف فاسد.
Spain
فقير
۲۲:۲۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
مرگ برمنافقاي قديم ونوين
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
یه مشت آدم که چه عرض کنم عناصر مطرود متعفن کشتن دارن؟؟؟ این سرکردشون هم زنده باشه یا نباشه چه فرقی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
اخمد
۱۲:۳۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
بنظرم سپاه بايد پادگان اشرفو بمباران كنه يا يجوري اون صد نفرو دستگير كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
نفرین بر منافق
آخرین اخبار