معاون نتانياهو : توافق ايران و آمريكا براي مذاكره كذب است

معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به خبر روزنامه آمریکایی مبنی بر 'توافق واشنگتن و تهران برای مذاکرات دوجانبه' گفت: تا آنجایی که اسرائیل می‌داند، 'رهبر ایران مخالف چنین مذاکراتی است' و من به تکذیبیه کاخ سفید در این موضوع، باور دارم .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ موشه يعلون فرد شماره دو دولت اسرائيل اعلام کرد اسرائيل از تماس هاي محرمانه بين آمريکا و ايران براي رسيدن به توافق درباره مذکرات مستقيم مرتبط با برنامه هسته اي ايران اطلاع دارد.

يعلون وزير امور راهبردي و معاون بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل به راديو دولتي اسرائيل گفت: اين که آمريکايي ها و ايراني ها در تماس مستقيم هستند و طرف آمريکايي تلاش هايي را براي تقويت مذاکرات مستقيم با تهران انجام داده است، موضوع محرمانه اي نيست .

وي خاطر نشان کرد : اما ايران همواره برگزاري بحث هاي مستقيم را رد کرده است .اين وزير اسرائيلي اعلام کرد اين اقدامات آمريکايي ها در راستاي حمايت از مذاکرات بين ايران و گروه پنج به علاوه يک ( آمريکا، چين، فرانسه، انگليس، روسيه و آلمان ) صورت مي گيرد.

کاخ سفيد خبر روزنامه نيويورک تايمز را مبني بر توافق آمريکا و ايران درباره مذاکرات هسته اي مستقيم تکذيب و بر ادامه  "تلاش هاي خود براي يافتن راه حل ديپلماتيک" تاکيد کرد.
برچسب ها: نتانیاهو ، ایران ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار