عضو انجمن بانوان آشوري‌هاي تهران:

احمد شهيد نظرات اقليت‌هاي ايران را در گزارش خود منعکس نکرد

عضو انجمن بانوان آشوري‌هاي تهران گفت: به همراه 30 نفر ديگر از اقليت‌هاي قومي و مذهبي از نزديک با احمد شهيد ديدار داشته و نظرات خود را با او در ميان گذاشتيم اما وي موقع نوشتن گزارش، هيچ کدام از اين موارد را رعايت نکرده است.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، ماري يوناني عضو انجمن بانوان آشوري‌هاي تهران در هفتمين نشست تخصصي بررسي گزارش احمد شهيد در باشگاه خبرنگاران که با همکاری موسسه راهبردی دیده بان برگزار شد گفت: من يک آشوري وابسته به کليساي آشوري شرق بوده و اين اطمينان را به همه مي‌دهم که احکام مربوط به آشوري‌ها در تمام ايران بدون هيچ مشکلي اجرا مي‌شود.

وي افزود: کليساي شرقي آشوري در سطح ايران در روزهاي يک‌شنبه هميشه باز بوده و دعاي رباني و مراسم مذهبي بدون هيچ مشکلي برگزار مي‌شود و تمامي روزهاي اعياد مخصوص مثل کريسمس، آشوري‌ها مراسم‌هاي خود را حتي با حمايت و حفاظت نيروهاي انتظامي اجرا مي‌کنند.

ماري يوناني تصريح کرد: در ايران حتي يک زنداني به خاطر آشوري بودن نداريم و از تمام آزادي‌ها برخوردار هستيم.

وي اظهار داشت: من مسئول سازمان زنان غيردولتي هستم که در امور خيريه و آموزشي فعاليت کرده و با ساير سازمان‌هاي غيردولتي مسلمان در اين زمينه همکاري داريم و حتي به صورت متقابل از نظرات هم در موضوعات مختلف بهره مند مي‌شويم.

ماري يوناني خاطرنشان کرد: به همراه 30 نفر ديگر از اقليت‌هاي قومي و مذهبي از نزديک با احمد شهيد ديدار داشته و نظرات خود را به وي منعکس کرديم؛ احمد شهيد در ظاهر نظرات ما را قبول کرده و وعده داده که در گزارش‌هايش آنها را خواهد آورد اما موقع نوشتن گزارش، هيچ کدام از اين موارد را رعايت نکرده است.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار