بروجردی:

تصاوير ارسالي پهپاد ايوب از مراكز هسته‌اي اسرائيل در اختيار ايران قرار دارد

رئيس كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با اشاره به ارسال تصاويري از مراكز هسته‌اي اسرائيل توسط "پهپاد ايوب" گفت: تصاوير گرفته شده از مراکز هسته‌اي رژيم صهيونيستي تصاويري است که اطلاعات رژيم صهيونيستي را در اختيار جمهوري اسلامي ايران قرار داده و اين عمل بسيار حائز اهميت است.

علاءالدين بروجردي نماينده بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به موفقيت‌هاي بي‌نظير "پهپاد ايوب که گنبد آهنين رژيم صهيونيستي را در هم شکست، اشاره کرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران طي سال‌هاي اخير نسل‌هاي مختلف پهپاد‌ها را ساخته و امروزه جز محدود کشورهاي جهان هستيم که به دانش ساخت اين پهپاد‌ها تسلط داريم.

وي با بيان اينکه ساخت پهپادها بخشي از توانمندي پدافندي جمهوري اسلامي ايران است تصريح کرد: اين توانمندي در محاسبات راهبردي اقتدار جهاني نقش بسيار مهمي دارد.

رئيس کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس، اقدام حزب‌الله لبنان مبني بر اعزام "پهپاد ايوب" به حريم هوايي رژيم صهيونيستي را عرض اندامي مقتدرانه دانست و گفت: حزب‌الله با اين اقدام ناتواني رژيم صهيونيستي را نشان داد و ثابت کرد جمهوري اسلامي ايران امروزه نمونه‌هاي پيشرفته‌تري از پهپاد اعزامي به سرزمين‌هاي اشغالي در اختيار دارد.

وي افزود: اين مدل پهپادها از توانمندي بالاي در کشف اطلاعات از مناطق حساس مشخص برخوردار است و علي رغم اينکه آنها ماهواره‌هاي راهبردي آمريکا را در اختيار دارند جمهوري اسلامي ايران با بومي کردن دانش‌هاي پيشرفته جهان موفق شد بسياري از کاستي‌ها را برطرف کرده و به توانمندي راهبردي دست پيدا کند.

رئيس کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با اشاره به ارسال تصاويري از مراکز هسته‌اي رژيم صهيونيستي توسط "پهپاد ايوب" خاطر نشان کرد: پهپادها تصاويري که مي‌گيرند مي‌توانند به صورت همزمان آن را منعكس کنند که اين نيز بخشي از توانمندي جمهوري ا سلامي ايران است.

وي گفت: تصاوير گرفته شده از مراکز هسته‌اي رژيم صهيونيستي، تصاويري است که اطلاعات رژيم صهيونيستي را در اختيار جمهوري اسلامي ايران قرار داده و اين عمل بسيار حائز اهميت است.

بروجردي تصريح کرد: کار حزب‌الله لبنان که بعد از جنگ 33 روزه انجام داد موفقيت ديگري به شمار مي‌رود.

وي در پايان گفت: تصاوير ارسال شده توسط "پهپاد ايوب" صرفا مربوط به مراکز هسته‌اي نبوده و طبيعتا وقتي اين پروژه وارد محوطه‌اي مي‌شود از همه مناطق حساس عکس برداري مي‌کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار