مديرعامل شهر جديد پرند خبر داد؛

پروژه هاي مسکن مهر پرند افزايش قيمت نداشته اند

پيمانکاران مسکن مهر در پرند متعهد به انجام پروژه ها هستند و تاکنون هيچ افزايش قيمتي نداشته اند.

سعيد صابوني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه تاکنون هيچ دستوري مبني بر افزايش قيمت مسکن مهر به ما ابلاغ نشده است افزود: پيمانکاران مسکن مهر از افزايش قيمت مصالح ساختماني گله مند هستند ولي هيچ کدام از آنها افزايش قيمتي در پروژه هاي خود نداشته اند.

وي در خصوص افزايش قيمت در برخي از پرونده هاي متقاضيان مسکن مهر پرند گفت: اين افزايش قيمت تنها مربوط به آماده سازي محوطه هاي پروژه هاي مسکن مهر بوده که از متقاضيان دريافت شده است.

مديرعامل شهر جديد پرند در ادامه اظهار داشت: پيمانکاران از تغيير ناگهاني مصالح ساختماني نگران هستند چرا که آنها را با مشکلاتي در ساخت و ساز مواجه کرده است.

صابوني در ادامه تصريح کرد: استفاده از پکيج در قراردادهاي پيمانکاران تاکيد شده اما در چند ماه گذشته قيمت پکيج از 1 ميليون تومان به 2 ميليون و 100 هزار تومان رسيده است.

صابوني در ادامه افزود: هرگونه افزايش قيمت مسکن مهر در پرند بدون ابلاغ مصوبه غيرقانوني است.

مديرعامل شهر جديد پرند در ادامه گفت: در صورت مشاهده و افزايش قيمت مسکن مهر از سوي پيمانکاران جريمه براي‌ آنان در نظر گرفته مي شود.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: تمامي واحدهاي مسکن مهر بايد با سراميک تحويل متقاضيان داده شود، اين در حالي است که قيمت آنها نيز از 3 هزار و 900 تومان به 7 هزار و 900 تومان رسيده است.

* تحويل 8 هزار واحد مسکن مهر در آينده نزديک

صابوني با اشاره به اينکه 8 هزار واحد مسکن مهر در شهر جديد پرند با تمامي امکانات آماده تحويل به متقاضيان است گفت: تمامي انشعابات از جمله آب، برق و گاز آماده و در اولين فرصت اين واحدها به متقاضيان تحويل داده مي شود.

وي در ادامه تصريح کرد: 20 هزار واحد از 40 هزار واحد مسکن مهر در پرند توسط دستگاه هاي خدمات رسان به آب، برق و گاز در حال تجهيز هستند.

صابوني در ادامه اظهار داشت: 23 هزار واحد از 4 هزار واحد مسکن مهر نيز در مرحله نازک کاري قرار دارد و انشعابات آنها به اتمام رسيده است.

مديرعامل شهر جديد پرند در ادامه تصريح کرد: پس از اتمام مراحل نازک کاري و تجهيز امکانات زيرساختي و روساختي مرحله محوطه سازي پروژه ها آغاز مي شود.

وي در پايان خاطرنشان کرد: تمامي امکانات و تجهيزات 40 هزار واحد مسکن مهر طي چند ماه‌ آينده آماده و به متقاضيان تحويل داده مي شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار