بياتيان خبر داد

نهايي‌شدن طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری‌ در کميسيون صنايع و معادن

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از نهايي‌شدن طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در جلسه عصر امروز(سه‌شنبه) اين کميسيون خبر داد.

سید‌محمد بیاتیان نماینده مردم بیجار و حسن‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون صنایع و معادن گفت: در این جلسه 8 بند از طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ايران بررسي و تصويب و بررسی سایر مواد به نشست بعدی اين کمیسیون منتقل شد.

وي در ادامه افزود: همچنین بندهایی از طرح جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که مربوط به کمیسیون صنایع و معادن بود در نشست امروز بررسی شد که  نهايتا گزارش نهایی این بررسی‌ها به کمیسیون اصلی این طرح ارجاع داده خواهد شد.
 
عضو کميسيون صنايع و معادن در ادامه تصريح کرد: در ادامه جلسه، نمایندگان نسبت به بخشنامه‌ای که اخیرا صادر شده مبنی بر اینکه صنایعی که تسهیلاتی به صورت ارز مرجع گرفته‌اند باید بازپرداخت آن را به صورت ریالی و ارزی با ارز با نرخ بازار آزاد صورت دهند، اعتراض داشتند که مقرر شد که جلسه مشترکی با وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با این موضوع برگزار شود چرا که این مسئله معضل جدیدی برای صنعت و تولید ایجاد خواهد کرد.

انتهاي پيام/
 
 

برچسب ها: کمیسیون ، طرح ، لایحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.