معاون رئيس‌جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

لايحه بودجه 92 به موقع تحويل خواهد شد/ دوستان جو‌سازي نکنند

معاون امور پارلماني رئيس‌جمهور گفت: دولت در بحث تدوين بودجه 92 تمام تلاش خود را در فرآيندهاي مختلف به کار گرفته تا در زمان مقرر اين بودجه را به مجلس ارائه کند.

لطف‌الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در مورد برگزاري جلسات مشترک ميان دولت و مجلس اظهار داشت: جلسات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با رئيس‌جمهور و وزراي دولت همواره ادامه دارد و دولت بر ادامه اين جلسات مشترک مصمم است.

وي هدف از ادامه اين جلسات را رفع مشکلات کشور به بهترين روش ممکن دانست و افزود: در برگزاري اين جلسات شاهد تصميمات مهمي بوديم که به حل مشکلات کشور به خصوص مشکلات اقتصادي که براي حل آن جلسات متعددي برگزار شد، کمک کرد.

معاون پارلمان رئيس‌جمهور خاطر‌نشان کرد: حضور وزراي دولت در کميسيون‌هاي مختلف با درخواست نمايندگان همانطور که در گذشته بوده، ادامه خواهد داشت.

فروزنده در خصوص تحويل به‌موقع لايحه بودجه سال 92 به مجلس تصريح كرد: دولت در بحث تدوين بودجه 92 تمام تلاش خود را در فرآيندهاي مختلف به‌کار گرفته تا در زمان مقرر اين بودجه به مجلس ارائه شود.

وي در خاتمه گفت: از بعضي از افراد و دوستان که صحبت‌هايي در مورد تحويل دير‌هنگام اين بودجه از سوي دولت مي‌‌كنند، خواهش مي‌کنم با ا‌ين حرف‌ها جو‌سازي نکنند تا دولت با آرامش کامل اين برنامه عظيم را به موقع تحويل دهد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، بودجه ، ابلاغ ، جو ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار