مسکن مهر پرند همچنان در صدر جدول شهرهاي جديد:

تحويل تمامي واحدهاي مسکن مهر پرند تا پايان دولت دهم

مدير سابق شهر جديد پرند گفت: شهر جديد پرند با پيشرفت 80 درصدي خود رکورد دار مسکن مهر در شهرهاي جديد کشور به شمار مي‌رود.

سعيد صابوني در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه مسکن مهر در شهر جديد پرند همچنان با شدت و قوت به فعاليت خود ادامه خواهد داد گفت: پرند تا پايان دولت دهم به راحتي مي‌تواند تمامي واحدهاي مسکن مهر خود را به متقاضيان تحويل دهد.

وي ادامه داد: متقاضيان مسکن مهر در شهر پرند هيچ نگراني از وضعيت واحدهاي مسکن مهر خود بعد از تغيير من نداشته باشند.

صابوني با اشاره به اينکه چاغر وندي مدير جديد شهر پرند سابقه مديريت در دو استان ايلام و کرمانشاه را دارد افزود: خوشحال هستم از اينکه بعد از من پرچم شهر پرند به عنوان شهر نمونه در طرح مسکن مهر همچنان در اهتزاز باقي خواهد ماند.

مدير عامل سابق شهر جديد پرند در ادامه تصريح کرد: تغيير مديريت در شهرهاي جديد يک روند طبيعي است و در دوره سه ساله فعاليت من سه مدير عامل در پرديس و هشتگرد تغيير کرده است.

**تحويل 8 هزار واحد مسکن مهر در طي هفته آينده

صابوني با اشاره به اينکه 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر جديد پرند در حال ساخت است افزود: از اين تعداد 80 هزار واحد مرحله سفت کاري آنها به پايان رسيده و 40 هزار واحد در پايان مرحله نازک کاري و در آستانه تحويل قرار دارد.

وي در ادامه اظهار داشت: از 40 هزار واحد مسکن مهر 2 هزار واحد در خرداد سال 90 افتتاح و 10 هزار واحد در خرداد ماه سال جاري و هشت هزار واحد با تمامي امکانات زير ساختي در طي هفته آينده افتتاح مي‌گردد.

وي در ادامه توضيح داد: 20 هزار واحد مسکن مهر باقي مانده نيز در حال تکميل امکانات زير ساختي و نصب انشعابات آب، برق، فاضلاب است که اميدواريم تا پايان سال اين تعداد واحد نيز در ا ختيار متقاضيان قرار گيرد.

**پيشرفت 80 درصدي مسکن مهر پرند

مدير عامل سابق شهر جديد پرند با بيان اينکه پرند رتبه اول کشوري را در پيشرفت فيزيکي مسکن مهر کسب کرده است افزود: تمامي  سازه‌هاي استفاده شده در مسکن مهر پرند فولادي و از لحاظ کيفيت و کميت ساخت و ساز بي‌نظير است.

وي در ادامه تصريح کرد: مسکن مهر پرند با عنوان يکي از بي‌نظيرترين پيشرفت‌ها در عرصه ساخت و ساز به شمار مي‌رود.

صابوني در ادامه يادآور شد: وزير راه و شهر سازي ماهانه دو بار از پروژه‌هاي مسکن مهر شهر جديد پرند بازديد و حمايت‌ و تسهيلات لازم در اختيار پيمانکاران اين پروژه‌ها قرار مي‌دهد.

**متروي پرند تا سال 92 آماده مي‌شود

وي در خصوص قول خود براي متروي پرند گفت: 18 کيلومتر از برج مراقبت فرودگاه امام خميني(ره) تا پرند به سه قطعه تقسيم مي‌شود که قطعه يک و سه آن به متروي تهران تحويل داده شده است.

صابوني در ادامه افزود: تنها يک پل در قطعه دو باقي مانده که برنامه زمان بندي تحويل را از پيمانکار تحويل گرفته‌ايم و تا تاريخ 91/10/10 اين قطعه نيز آماده تحويل مي‌شود.

مدير عامل سابق شهر جديد پرند در ادامه توضيح داد: از ابتداي بهمن ماه سال جاري شاهد ريل گذاري از سمت پرند به سمت فرودگاه امام خميني براي متروي پرند هستيم.

وي در ادامه افزود: شهر جديد پرند به عنوان اولين شهر جديد داراي مترو محسوب مي‌شود.

 صابوني در ادامه اظهار داشت: بسياري از شهرهاي جديد پروژه متروي خود را پيش از پرند آغاز کرده بودند که خوشبختانه با حمايت‌هاي وزير راه و شهرسازي توانستيم متروي پرند را آماده کنيم.

وي در ادامه يادآور شد: مسکن مهر ثبت جهاني شده و به عنوان يکي از بي‌نظيرترين افتخارات نظام جمهوري اسلامي ايران به شمار مي‌رود.

**وزارت نيرو در پروژه مسکن مهر کم کاري کرد

مدير عامل سابق شهر جديد پرند با اشاره به اينکه متاسفانه وزارت نيرو در بخش آب و فاضلاب شهر جديد پرند کم کاري کرده‌اند افزود: 38 هزار انشعاب فاضلاب و 23 هزار آب به واحدهاي مسکن مهر تحويل داده شده است.

وي خاطر نشان کرد: وزارت نيرو بايد هرچه سريعتر ساير انشعابات را تحويل و امکانات زير ساختي ديگر از جمله برق و گاز را نيز هرچه سريعتر تکميل کند./س
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار