فرماندار رباط کريم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

بهره‌برداري از تمام واحد‌هاي "مسكن مهر پرند" تا پايان دولت دهم/ افتتاح 2500 واحد مسکن مهر طي 2 ماه آينده

فرماندار رباط کريم با بيان اينکه شهر جديد پرند پايتخت مسکن مهر کشور محسوب مي‌شود، گفت: 80 درصد پروژه‌هاي مسکن مهر شهر پرند تکميل و به بهره‌برداري رسيده است و با توجه به فعاليت‌هاي شبانه‌روزي مسئولان در شرکت عمران پرند و وزارت راه و شهرسازي 20 درصد باقي مانده آن نيز تا پايان دولت دهم به بهره‌برداري خواهد رسيد.

بيژن سليمان‌پور در گفتگو  با خبرنگار حوه دولت باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه دولت خدمتگذار نهم و دهم در راستاي تحقق شعارهاي خود تاکنون به خوبي عمل کرده است، اظهار داشت: اجراي طرح مهر ماندگار دولت از جمله برگ‌هاي برنده اين دولت پس از پيروزي انقلاب اسلامي محسوب مي‌شود که در مقايسه با خدمات دولت‌هاي پيشين بي‌نظير و قابل تامل است.

فرماندار رباط کريم خاطر‌نشان کرد: دولت خدمتگزار احمدي‌نژاد همانند دولت‌هاي قبلي که تنها در سال آخر شروع به کلنگ‌زني پروژه‌ها مي‌کردند و براي دولت‌هاي بعدي تعهدي ايجاد و صرفا از فضاي تبليغاتي بهره‌برداري مي‌کردند، عمل نکرده و اين دولت با ارائه کارهاي نوين و برنامه‌ريزي شده بابي جديد در عرصه خدمتگذاري به سوي مردم گشوده است.

سليمان‌پور طرح‌هاي مهر ماندگار دولت را برگه زريني از خدمات دولت نهم و دهم به مردم دانست و اذعان داشت: اجراي طرح‌هاي مهر ماندگار در کشور موجب تحولي عظيم در بخش‌هاي مختلف شده که تاثير آن در هزاران سال باقي خواهد ماند و مردم از آن در راستاي شکوفايي هر چه بهتر نظام جمهوري اسلامي ايران استفاده خواهند کرد.

اين مقام مسئول ادامه داد: در راستاي اجراي طرح ماندگار دولت در کشور شهرستان رباط کريم با وجود طرح‌هاي بزرگ و عظيم خدماتي و رفاهي به دليل شرايط پذيرش طرح‌هاي مهر ماندگار تنها سه طرح خود را در بين پروژه‌هاي عظيم اين دولت معرفي کرده است.

سليمان‌پور افزود: اتصال کانال محمدي تهران به جنوب غرب تهران براي انتقال آب به سه شهرستان اسلامشهر، رباط کريم ، شهريار از ماندگار‌ترين و با ارزش‌ترين پروژه‌هاي دولت محسوب مي‌شود که به واسطه آن و با بهره‌برداري از اين کانال 3 هزار اراضي کشاورزي در دو فصل در شهرستان رباط کريم زير کشت خواهند رفت.

وي با بيان اينکه ايجاد زمين چمن ورزشي در مجموعه ورزشي شهداي رباط کريم و ساخت مجموعه ورزشي در روستاي وهن‌آباد از ديگر طرح‌هاي ماندگار شهرستان رباط کريم خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به حضور رئيس جمهور و هيئت دولت و وعده وي به مردم اين دو پروژه بزرگ ورزشي تفريحي تا پايان دولت به سرانجام خواهد رسيد.



فرماندار رباط کريم در خصوص اجراي طرح هادي و مقام‌سازي روستايي دولت در کشور گفت: در کنار توجهي که دولت براي ايجاد رشد و توسعه و آباداني کشور داشته در اين بين دولت بحث مقاوم‌سازي روستاها را با عنوان طرح هادي در طول دو سال اخير به طور جد پيگير و به دنبال به سرانجام رساندن آن در‌ تمام کشور است.

سليمان‌پور خاطر‌نشان کرد: در ابتداي اجراي اين طرح براي تامين اعتبارات از اعتبارات شهرستان به صورت موردي اختصاص پيدا مي‌کرد اما در سال 90-91 با توجه به اعتبارات الزامي استاني بودجه‌اي را براي اين کار و مخصوص روستاييان قرار داديم‌.

وي ادامه داد: بودجه سال جاري طرح هادي و مقاوم‌سازي خانه‌هاي روستايي در شهرستان رباط‌کريم 1 ميليارد و 150 ميليون تومان است که با همکاري بنياد مسکن روستايي و با استفاده از کارشناسان خبره و درست هزينه کردن در اين بخش تحولي عظيم در زندگي روستايي اتفاق افتاد است.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه روستاي علي‌آباد رباط کريم محروم‌ترين روستا در استان تهران محسوب و استاندار تهران دهيار افتخاري اين روستا است، تصريح کرد: براي ارتقا وضعيت زندگي روستاييان در اين روستا به طور ويژه در سال جاري 750 ميليون تومان اعتبار اختصاص داده شده است.



فرماندار رباط کريم در خصوص آخرين وضعيت مسکن مهر شهر جديد پرند و سايت شهيد آبشناسان شهر رباط کريم بيان کرد: در شهر جديد پرند 100 هزار واحد مسکن مهر و در سايت شهيد آبشناسان که در داخل شهر رباط‌کريم قرار دارد 6 هزار و 200 واحد مسکن مهر وجود دارد.

سليمان‌پور ادامه داد: با توجه به حجم پروژه‌هاي ذکر شده و با توجه به درايت و مديريت جدي و پيگيري وزير راه و شهرسازي، تمام پروژه‌هاي مسکن مهر شهرستان رباط کريم تا پايان دولت دهم مورد بهره‌برداري قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به اينکه 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر شهيد آبشناسان رباط‌كريم تا کمتر از دو ماه ديگر افتتاح خواهد شد، افزود: تمام مراحل ساخت پروژه‌هاي مسکن مهر سايت شهيد آبشناسان به پايان رسيده که 50 درصد آن يعني 2 هزار و 500 واحد قابل افتتاح است که با تکميل خدمات اوليه‌اي همچون آب و برق و گاز 50 درصد ديگر آن قابل افتتاح و بهره‌برداري خواهد بود.

فرماندار رباط کريم با اشاره به اينکه شهر جديد پرند پايتخت مسکن مهر کشور محسوب مي‌شود، گفت: 80 درصد پروژه‌هاي مسکن مهر شهر پرند تکميل و به بهره‌برداري رسيده است و با توجه به فعاليت‌هاي شبانه‌روزي مسئولان در شرکت عمران پرند و وزارت راه و شهرسازي 20 درصد باقي مانده آن تا پايان دولت دهم به بهره‌برداري خواهد رسيد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی احمدزاده
۱۶:۵۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۱
خداخیرش بده
آخرین اخبار