رضائي خبر داد

طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها مراحل نهايي را طي مي‌کند

نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور از نهايي‌شدن طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در اين کميسيون خبر داد و گفت: اين طرح به زودي تقديم هيئت‌رئيسه خواهد شد.

 محمد‌ابراهيم رضائي نماينده مردم خمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از اتمام بررسي طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها در کميسيون شوراها و امور داخلي کشور خبر داد و گفت: علاوه بر اصلاح بندهايي از قانون انتخابات شوراها که با هماهنگي وزارت کشور انجام شده، مراحل اجرايي برنامه‌هاي انتخابات شوراها در جلسات هماهنگي با وزارت کشور نيز در حال برگزاري است تا يک برنامه منسجم در اين زمينه داشته باشيم.
 
وي در ادامه تصريح کرد:  پس از اتمام اصلاحات، اين طرح جهت در دستور کار قرار گرفتن در بهارستان به صحن علني ارائه خواهد  شد.
 
نايب رئيس کميسيون شوراها با اشاره به ادامه بررسي طرح‌ اصلاح حوزه‌هاي انتخابيه و تعداد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در اين کميسيون نيز اظهار داشت: کميته تقسيمات کشوري، شوراها و شهردارِ‌ها با هماهنگي وزارت کشور و دريافت نقطه نظرات اين وزارت‌خانه در حال انجام کارهاي کارشناسي روي اين طرح است که پس از طرح‌هاي اولويت‌دار آن را به مجلس ارائه خواهيم کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: طرح ، قانون ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار