عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نظام استکبار خود را کدخداي جهان مي‌داند و علنا در امور ساير کشورها دخالت مي‌کند در نتيجه لازم است در اجلاس آتي به اين مسئله پرداخته و محکوم شود.


حسين مظفر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، برگزاري اجلاس عدم تعهد در ايران را با وجود فشاهاري خارجي نشان دهنده نفوذ جمهوري‌اسلامي دانست و گفت: فشارهاي بين‌المللي نتوانسته اقتدار ايران را کاهش دهد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: حضور 120 کشور در اجلاس عدم تعهد نشان مي‌دهد که جبهه استکبار در جهت کاهش روابط اين کشورها با ايران موفق نبوده است و قلبا به ارتباط با ايران علاقمند هستند.

وي تصريح کرد: ترفند و توطئه دشمنان براي به انزوا کشاندن ايران اسلامي شکست خورده است و نفوذ ايران در ميان کشورهاي عدم تعهد افزاريش يافته است.

مظفر درباره موضوعاتي که بايد در اين اجلاس از سوي کشورمان مطرح شود، گفت: در اجلاس عدم تعهد مي‌توانيم چهره سازمان‌هاي بين‌المللي را افشا کنيم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: سازمان‌هاي بين‌المللي به ابزار دست استکبار جهاتي تبديل شده‌اند و برخوردهاي دوگانه‌اي را با مسائل کشورهاي مظلوم دارند.

وي فرصت ايجاد شده در اجلاس را براي جمهوري اسلامي مناسب دانست و تصريح کرد: بايد از تمامي ظرفيت‌هاي ايجاد شده در اين اجلاس استفاده کنيم.

مظفر درباره مسائل ديگري که بايد در اين اجلاس مطرح شود، گفت: نظام استکبار خود را کدخداي جهان مي‌داند و علنا در امور ساير کشورها دخالت مي‌کند و بايد در اجلاس به اين مسئله هم پرداخته شود و آن را محکوم کنيم.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: بايد به حق کشورها و تعيين سرنوشتاشان توسط ملت‌هاي خود تاکيد شود و سازمان‌هاي بين‌المللي هم به وظايف خود خارج جناحي عمل کنند.

مظفر با اشاره به ظرفيت کشورهاي عدم تعهد، گفت: کشورهاي عدم تعهد مي‌توانند تعامل خوبي را با يکديگر داشته باشند همچنان که در جهت تقويت يکديگر هم تاثيرگزار هستند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره قانون انتخابات، خاطر نشان کرد: قانون انتخابات در کميسيون‌‎هاي دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام قرار دارد و  تاکنون به کميسيون مجمع و صحن آن وارد نشده است و بعيد مي‌دانم که به انتخابات بعدي برسد.

انتهاي پيام/س3


برچسب ها: مظفر ، اجلاس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار