سروري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اقدام مستقل جمعيت رهپويان در راستاي جلوگيري از نفوذ جريان انحرافي و فتنه‌گران به انتخابات شوراي شهر

قائم مقام جمعيت رهپويان گفت:‌ جمعيت رهپويان در راستاي جلوگيري از نفوذ جريان انحرافي و فتنه گران به انتخابات شوراي شهر اقدام مستقلي را شروع كرده تا انتخابات رياست جمهوري سايه‌اي بر انتخابات شوراي شهر نيندازد.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ درباره برنامه جمعيت رهپويان براي انتخابات سال آتي گفت: جمعيت رهپو‌‌يان درحال بررسي و پيگيري موضوع انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر در جلسات سياسي خود است.

قائم مقام جمعيت رهپويان با بيان اينكه دو محور انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر حائز اهميت است، تصريح كرد: تمركز بر انتخابات رياست جمهوري نبايد موجب غفلت بر انتخابات شوراها شود، و اين همان نقطه‌اي است كه احتمال خطر از سوي جريان انحرافي و اصلاح‌طلبان و فتنه گران وجود دارد.

وي در ادامه افزود: به علت عدم نظارت شوراي نگهبان گروه‌هاي مذكور به انتخابات شوراها دل بسته‌اند و از اين كانال مي‌خواهند  به صحنه انتخاباتي ورود پيدا كنند و فضاي مديريت شوراي شهر را به دست گيرند.

وي در ادامه بيان داشت: جمعيت رهپويان در راستاي جلوگيري از نفوذ جريان انحرافي و فتنه گران به شوراي شهر اقدام مستقلي را شروع كرده، كه انتخابات رياست جمهوري سايه‌اي بر انتخابات شوراي شهر نيندازد.

سروري استراتژي رهپويان را اجتناب از ورود زودهنگام  به انتخابات دانست و عنوان كرد: هدف‌مان اين است كه فضاي كشور را در التهابات سياسي تحريك و تشديد نكنيم و معتقد‌‌يم ورود زودهنگام در مباحث انتخاباتي، كشور را از توليد، حل مشكل تورم، معيشت و تمركز بر روي شعارهاي سال مغفول مي‌دارد.

وي با بيان اينکه به دنبال تهيه مدل و فرآيندي براي انتخابات هستيم، گفت: به صورت فشرده بر روي تهيه برنامه‌اي مدون و موثر مشغول به كار هستيم.

قائم مقام جمعيت رهپويان هدف از پيگيري برنامه‌اي مدون براي انتخابات رياست جمهوري را اينگونه مطرح كرد: كسي كه به عنوان رئيس جمهور مورد نظر جمعيت رهپويان مطرح مي‌شود بايد اصول و برنامه‌ها را از پيش به مردم اعلام كند، و تلاش مي‌شود تا اين برنامه‌ها كلي و شعاري نباشد.

*تلاش جمعيت رهپويان براي معرفي رئيس جمهوري برنامه محور

وي اظهار داشت: تلاش داريم كه در اين دوره  از انتخابات رئيس جمهور برنامه محور معرفي كنيم و برنامه رئيس جمهور بايد به عنوان نقطه اصلي توجه مطرح شود.

وي با اشاره به تشكيل كارگروه ويژه براي تهيه برنامه‌هاي رئيس جمهور افزود: در اين جهت كارگروه ويژه‌اي به طور مستمر بر روي برنامه هاي انتخاباتي كار کرده و بررسي جدي انتخابات را در دستور كار خود داريم تا بتوانيم برنامه‌هاي مدوني را در همه عرصه‌ها اعلام كنيم.

وي تصريح كرد: قصد داريم روند "شخص محوري" را در انتخابات رياست جمهوري به "برنامه محوري" تبديل كنيم.

قائم مقام جمعيت رهپويان درباره هيئت همراه كانديداي رياست جمهوري خاطرنشان كرد: دفتر سياسي جمعيت رهپويان در حال بررسي موضوع هيئت همراه كانديداي رياست جمهوري است و تاكنون به نتيجه مشخصي براي اعلام موضع نرسيده است.

"انتهاي پيام"/س3

 

برچسب ها: سروری ، جمعیت ، رهپویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار