هاني‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

ادامه توسعه فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای با وجود تحریم‌های دشمنان

يک کارشناس سياست خارجي گفت: جمهوري اسلامي ايران علي رغم فشارهاي بين‌المللي و تحريم‌های پوشالی دشمنان نظام اسلامی هرگز تسليم استکبار جهانی نشده و به حرکت خود در پیشرفت و توسعه فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه خواهد داد.

حسن هاني‌زاده در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعمال تحريم‌های جديد آمریکا بر ضد کشورمان گفت: تحريم‌هاي چند جانبه آمریکا و کشورهای غربی عليه جمهوري اسلامي ايران يک پروسه ادامه يافته و زنجيره‌اي براي مقابله با حق مسلم جمهوري اسلامي ايران براي برخورداري از فناوري هسته‌اي است.

وي در ادامه با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 8روزه غزه، افزود: تحریم‌های آمريکا و کشورهای غربی بر ضد کشورمان نشان می‌دهد که آنها برای فرار از شکست خود در همراهی با صهیونیست‌ها در جنگ غزه دست به چنین اقدام پوشالی زده‌اند.

هانی‌زاده تصریح کرد: تحريم‌هاي سناي آمريکا امر جديدي نبوده و نمي‌تواند ملت ايران را از حرکت خود باز دارد،لذا جمهوری اسلامی ایران با وجود فشارهای دشمنان قسم خورده این آب و خاک به راه خود در مسیر پیشرفت و توسعه ادامه خواهد داد.

وي با اشاره به مذاکرات آتي ایران با اعضاي گروه 1+5 اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به گفتگوهای سازنده با اعضای گروه 1+5 ادامه داده و فشارهای دشمنان هیچ تاثیری در روند مذاکرات ایجاد نخواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران علي رغم فشارهاي بين‌المللي و تحريم‌های پوشالی دشمنان نظام اسلامی هرگز تسليم استکبار جهانی نشده و به حرکت خود در پیشرفت و توسعه فن‌آوری صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحریم ، ایران ، آمریکا ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار