كريمي قدوسي:

ايران دست برتر را در مذاكرات 1+5 دارد/ شرايط سياسي و بين‌المللي براي مذاكره با 1+5 آماده است

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: شرايط سياسي و بين‌المللي براي مذاكره با 1+5 آماده است و بايد از اين شرايط براي حل و فصل موضوع ا ستفاده كرد.

جواد كريمي قدوسي نماينده مردم مشهد و كلات در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعاي جديد اشتون براي ادامه گفتگو گروه 1+5 با ايران گفت:‌ موضع ما در قبال گروه 1+5 كاملا مشخص و واضح است و هيچ نكته ابهامي در آن وجود ندارد.

وي با بيان اين كه شرايط به لحاظ سياسي و بين‌المللي براي مذاكره با 1+5 آماده است، افزود: بايد از اين شرايط براي حل و فصل موضوع ا ستفاده كرد.

عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران در چارچوب تعريف شده و با اهداف صلح‌آميز برنامه‌هاي هسته‌اي خود را ادامه مي‌دهد، خاطرنشان كرد: جمهوري اسلامي ايران هيچگاه از مواضع خود در مسائل هسته‌اي و همچنين مباحث اقتصادي و فرهنگي از مواضع خود دست نمي‌كشد و اين درحاليست كه ما هيچگاه ميز مذاكرات را ترك نمي‌كنيم.

كريمي قدوسي با بيان اينكه ايران همواره دست برتر در مذاكرات با 1+5 است، افزود:‌ ما براساس منطق، اصول و قواعد مربوط به آژانس وارد مذاكره خواهيم شد.

وي با اشاره به گفته اشتون در آخرين جلسه خود با جليلي مبني بر اينكه ما منتظر نتيجه انتخابات آمريكا هستيم، افزود: جمهوري اسلامي ايران توجهي به انتخابات آمريكا ندارد و در چارچوب قواعد مذاكره خواهد كرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مذاکرات ، سیاسی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار