برنامه های جديد کانون نمایشنامه نویسان ایران مشخص شد

دور جدید برنامه های نمایشنامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان ایران با برپایی جلسه ای در همین هفته مشخص شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سایت ایران تئاتر، برپایی جلسات نمایشنامه خوانی "فردا" از جمله طرح های تصویب شده این کانون است که از نیمه دوم دی ماه سال جاری، با مسئولیت محمدرضا قلی پور در خانه تئاتر، به مرحله اجرا در می آید.
بنابراين گزارش؛ این جلسات نمایشنامه خوانی با موضوع آزاد برپا خواهد شد و علاقه مندانی که تمایل به ارسال و ارائه نمایشنامه های خود دارند، می توانند متون نمایشی را به پست الکترونیکی Namayeshnamehkhanifarda@yahoo.com  ارسال کنند.
طبق گفته بهزاد صدیقی، سخنگوی این کانون، قرار است با حمایت کانون نمایشنامه نویسان ایران جلسات نمایشنامه خوانی به صورت هفتگی برپا مي‌شود و علاقه مندان برای حضور در این جلسات با خرید بلیت، می توانند خوانش متون  را دنبال کنند.
براساس سخنان صدیقی، برای برپایی این جلسه نمایشنامه خوانی به مکان بزرگ تری از خانه تئاتر نیاز است و هنوز محل مناسبی برای این فعالیت فرهنگی مشخص نشده است.
طی جلسه بعدی این کانون، فراخوان این جلسات نمایشنامه خوانی مشخص و اعلام می شود تا با اولویت قرار گرفتن آثار اعضاء کانون نمایشنامه نویسان ایران، جلسات نمایشنامه خوانی در فصل زمستان دایر شود.
گفتني است؛ جلسات نمایشنامه خوانی برگزیدگان بخش ترجمه و تالیف ششمین دوره مسابقه ادبیات نمایشی از دیگر مباحثی بود که در این جلسه پیگیری شد. براساس تصمیم اتخاذ شده جلسات نمایشنامه خوانی آثار برگزیده مسابقه ادبیات نمایشی، در خانه تئاتر با حضور داوران و منتقدان، برپا می شود. /ص
برچسب ها: نمایشنامه ، کانون ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار