انتقادات به پيشنهاد استقرار نگهبان مسلح درمدارس آمريکا

پيشنهاد استقرار نگهبان مسلح در مدارس آمريکا واکنش شديد انجمن ملي حمايت از اسلحه دراين کشوراست .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه کريستين ساينس مانيتور ؛ اکثر طرفداران کنترل اسلحه اين پيشنهاد انجمن ملي اسلحه موسوم به « ان آر اي » را براي استقرار افراد مسلح در مدارس رد کرده اند. مايکل بلومبرگ شهردار نيويورک که از طرفداران کنترل اسلحه است گفت اين پيشنهاد باعث مي شود که آمريکايي خطرناک تر و با خشونت بيشتر در پيش رو داشته باشيم.

کارولين مکارتي نماينده دموکرات مجلس نمايندگان آمريکا که از طرفداران اعمال قوانيني براي کنترل سلاح است از اينکه ان آر اي نتوانسته است از اين فرصت براي يکپارچه کردن مردم به منظور کاهش خشونتهاي مرتبط با اسلحه استفاده کند، ابراز تاسف کرد. اين اظهارات همه يک هفته پس از قتل عام در دبستاني در نيوتاون ايالت کنتيکت ايراد شد که در آن بيست کودک و شش نفر از معلمان و کارمندان مدرسه کشته شدند.

مايک تامپسون رئيس گروه ويژه براي جلوگيري از خشونتهاي مرتبط با سلاح که به تازگي و در واکنش به قتل عام اخير در مدرسه سندي هوک در کنگره تشکيل شده است علنا پيشنهاد ان آر اي را براي مستقر کردن نگهبانان مسلح در مدارس رد نکرد. او در بيانيه اي گفت: همه با اين موضوع موافقيم که مدارس، سينماها، مراکز خريد و خيابانها در آمريکا بايد امن تر باشند. اما ما به رويکردي جامع نياز داريم که فراتر از مسلح کردن افراد بيشتر است.

 وين لاپير از مسئولان انجمن ملي اسلحه در آمريکا علاوه بر پيشنهاد گذاشتن افراد مسلح در مدارس گفته است که بازيهاي ويديوئي و فيلمهايي که در آنها خشونت و خونريزي زياد است در گسترش فرهنگ خشونت در آمريکا موثر است. او گفت تنها راه متوقف کردن افراد بد مسلح استفاده از افراد خوب مسلح است.
برچسب ها: نگهبان ، مدرسه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار